قیمت برنج هاشمی در سال 1400 را در جدول زیر ببینید. این نرخ برای محصول برداشت 99 است. نرخ محصول امسال پس از برداشت در مرداد مشخص می شود.

خردهعمده
برنج هاشمی گیلان ممتاز105000100000
برنج هاشمی گیلان درجه یک10000095000
برنج هاشمی گیلان کارخانه ای9500090000
برنج راتون هاشمی گیلان137000-
برنج هاشمی گیلان7600071000

قیمت برنج هاشمی امروز

قیمت برنج هاشمی امروز همان چیزی است که در جدول بالا درج شده و شما برای دسترسی به قیمت دقیق لازم است با ما تماس بگیرید و یک سری هماهنگی ها انجام دهید.
کیفیت مد نظر شما مهم ترین چیزی است که در تعیین قیمت دقیق نقش دارد و پس از آن بسته بندی و حجم خرید است که کمی روی قیمت نهایی تاثیر دارد.

قیمت برنج هاشمی 99

قیمت برنج هاشمی آستانه اشرفیه

شالیزار های آستانه اشرفیه از سپید رود آب میخورند در نتیجه از شالیزار های این شهر برنج مرغوبی برداشت می شود و در آستانه بیشتر کشاورزان برنج هاشمی و برنج جمشیدی یا جمشیدجو می کارند.
برنج هاشمی آستانه اشرفیه بسیار مشهور و پرطرفدار است اما این روز ها بسیار کمیاب است زیرا اکثرا همان برنج جمشیدی را به نام هاشمی آستانه می فروشند.

قیمت برنج هاشمی 99

البته متاسفانه برخی از برنج فروشان بزرگ آستانه از شهر های دیگر برنج های نامرغوب را وارد این شهر می کنند و با برنج آستانه مخلوط می کنند و به طور کلی برنج هاشمی آستانه خالص خیلی کمیاب شده است.

قیمت برنج هاشمی 99

قیمت برنج هاشمی لنگرود

در فروردین ماه سال 1400 شرایط به گونه ای رقم خورد که قیمت برنج هاشمی کم کم دچار افزایش شد. البته این افزایش قیمت پیش بینی میشد. زیرا محصول خوب و مرغوب در سال 99 کم تولید شده بود.
در فصل برداشت برنج در سال 99 باران شدیدی بارید. این موضوع باعث آسیب دیدن محصول شالیزار ها شد. بنابراین هرچه در سال 99 پیش رفتیم و وارد سال 1400 شدیم محصول مرغوب کمیاب شد و قیمتش افزایش یافت.

قیمت برنج هاشمی

البته این قضیه فقط مربوط به برنج هاشمی نبود و قیمت برنج ایرانی به طور کلی بالا رفت و این موضوع کمی هم تحت تاثیر کاهش موجودی برنج خارجی در بازار نیز بود و کمبود برنج خارجی هم کمی به گران شدن برنج ایرانی دامن زد.
به هر جال اگر ارتباط خود را با سایت، کانال، اینستاگرام و کارشناسان فروش ما حفظ کنید می توانید از هرگونه تغییری به سرعت با خبر شوید و اگر خواستید معامله ای انجام دهید مزنه کاملا دقیق دست تان باشد.

قیمت برنج هاشمی 99

برای کسانی که با ما ارتباط دارند هیچ جای نگرانی وجود ندارد زیرا قیمت ها را دقیق و به لحظه مشاهده می کنند و در خرید و فروش هایشان متضرر نخواند شد و همیشه مزنه دستشان است.
بهترین کار برای یک فروشگاه دار  در چنین شرایطی این است که مرتب از قیمت ها با خبر شود تا بداند باید هر برنجی را به چه قیمتی بفروشد. اینگونه هرگز ضرر نمی کند و سرمایه اش کوچک نمی شود.

قیمت برنج هاشمی

قیمت برنج هاشمی سال 1400

از خرج کشاورزا ها مشخص است که قیمت برنج هاشمی سال 1400 بالا می رود. اصلا منتظر کاهش قیمت برنج در فصل برداشت نباشید. حتی ممکن است افزایش قیمت شدید نیز باشد.
دستمزد کارگرها، هزینه های غذای کارگر، هزینه های شخم تراکتورچی ها، قیمت آفت کُش ها و کود ها و همه ی آنچه به کاشت برنج مربوط بوده افزایش یافت و در نتیجه قیمت خود برنج هم بالا رفت.

قیمت برنج هاشمی

قیمت برنج هاشمی تالش

قیمت برنج هاشمی در تالش همیشه پایین تر از سایر مناطق استان گیلان است. زیرا بیشترین مقدار مخلوط کردن برنج در این منطقه صورت می گیرد.
البته از حق نگذریم که برنج هاشمی تالش مرغوب است و عده محدودی نوع خالص آن را عرضه می کنند. اما تخلیط برنج از شالی و در خشک کن در این منطقه به وفور انجام می شود.

قیمت برنج هاشمی

قیمت عمده فروشی برنج هاشمی

در شمال ایران و در استان های گیلان، مازندران و گلستان حدود 6000 کارخانه شالیکوبی یا همان تولید برنج وجود دارد. اکثر این کارخانه ها برنج هاشمی و سایر ارقام برنج ایرانی را تولید می کنند.
پس اینگونه فکر نکنید که برنج هاشمی را فقط یک کارخانه تولید می کند و کیفیت این برنج ثابت و قیمت آن یک نرخ خاص است. بلکه کیفیت برنج هر کارخانه با سایر تولیدی ها متفاوت و قیمتش نیز متفاوت است.

قیمت برنج هاشمی 99

قیمت برنج فجر

با شروع سال 99 به یکباره موجودی برنج پاکستانی در بازار کاهش یافت و این موضوع سبب شد برنج فجر گلستان به شدت گران شود و بازار آن داغ شود.
در این بازه زمانی برنج فجر در مقایسه با سایر برنج های ایرانی بیشترین افزایش قیمت را داشت و کسانی که این برنج را در انبار خود موجود داشتند از فروشش دست نگه می داشتند تا گران تر شود.

برنج هاشمی معطر

قیمت برنج هاشمی فوق اعلا

برخی از مصرف کنندگان برنج هاشمی انتظار دارند برنجی که دَم می کنند انقدر عطر داشته باشد که تمام محله شان متوجه شوند و میخواهند برنج مثل قدیم عطر داشته باشد.
اما با توجه به کیفیت آب و هوا و تغییر سموم و کود هایی که بین کشاورزان توزیع می شود و همچنین ماشینی شدن کشاورزی باید بدانید که دیگر نمیتوان از نظر عطر مثل گذشته از برنج هاشمی اعلا انتظار خارق العاده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید