خرید سبوس برنج قهوه ای لایه دوم

قیمت سبوس برنج قهوه ای را می توانید در جدول زیر ببینید. مصرف سبوس برنج قهوه ای برای لاغری، رفع یبوست و پیشگیری از ریزش مو مفید است.

سبوس برنج قهوه ای لایه دوم فرآوری شده 280 گرمی125000
سبوس برنج قهوه ای لایه دوم فرآوری شده فلهتماس بگیرید

قیمت سبوس برنج قهوه ای برای لاغری

در بازار سبوس برنج قهوه ای با بسته بندی های گوناگون که هر کدام وزن به خصوصی دارند مشاهده می شود که قیمت هر یک از آن ها با هم متفاوت است اما با یک حساب و کتاب سرانگشتی می توان قیمت تمام شده کیلویی هرکدام از این بسته بندی های گرمی را به دست آوزد و دریافت که کدام یک ارزان قیمت تر و کدام یک گران قیمت تر هستند.

قیمت سبوس برنج قهوه ای

در نظر داشته باشید که در میان عرضه کنندگان سبوس برنج تعداد بسیار محدودی هستند که خودشان کارخانه شالیکوبی هستند و با توجه به مجهز بودن اقدام به عرضه سبوس برنج کرده اند و سایر مارک ها و برند های موجود در بازار تنها واسطه و شرکت های بسته بندی هستند که خود از این کارخانه ها سبوس را تهیه می نمایند و با قیمتی بیشتر و تحت برند خودشان به فروش می رسانند.

 سبوس برنج قهوه ای برای لاغری

البته یک سری سبوس متفرقه و ارزان قیمت نیز در بازار وجود دارد که فرآوری شده نیست و با قیمت های بسیار پایین عرضه می گردد که با توجه به اینکه میکروب زدایی نشده است به شدت مصرف کننده را در خطر ابتلا به بیماری های گوارشی قرار می دهد و موجب می شود که مصرف کننده برای طولانی مدت گرفتار مراکز درمانی و بیمارستان ها شود.

سبوس برنج قهوه ای برای لاغری

طریقه مصرف سبوس برنج قهوه ای برای لاغری

وقتی با سبوس برنج قهوه ای و خواص بی نظیر آن آشنا می شوید یک دغدغه برایتان ایجاد می شود که چگونه باید آن را مصرف کنید و چطور در خوراک روزمره تان آن را جای بدهید.
راه های بسیار ساده ای وجود دارد مثلا وقتی می خواهید فلافل یا کتلت درست کنید می توانید مقداری سبوس داخل خمیر آن بریزید. این مقدار دلبخواه است می تواند کم و در حد ادویه باشد و یا چند قاشق هم می توان ریخت.

وقتی می خواهید ماست بخورید روی آن نمک میریزید به همان اندازه نمک می توانید سبوس برنج را نیز درون ماست ریخته و میل کنید و از مزایایش بهره ببرید.
وقتی برنج در حال دم کشیدن است می توانید مقداری سبوس روی آن بریزید تا وقتی برنج دم کشید به همراه سبوس بتوانید آن را بخورید. این کار را می شود هر روز انجام داد.

وقتی سالاد درست می کنید و یا سوپ میل می کنید مثل نمک و فلفلی که درون آن ها میریزید می توانید سبوس را هم به عنوان یک ادویه در این غذا ها استفاده کنید.
همه نوع سالاد مثل سالاد فصل، سالاد الویه، سالاد ماکارونی، سالاد سزار و سایر سالاد ها می توانند سبوس برنج را به عنوان یک ادویه درون خود داشته باشند و اینگونه است که به سادگی می توان سبوس را مصرف کرد.

بهترین مارک سبوس برنج قهوه ای

برای اینکه بتوانید بهترین سبوس برنج را برای خودتان و یا فروش در فروشگاه تان تهیه کنید خیلی به دنبال این نباشید که کدام مارک یا برند نسبت به بقیه بهتر است و با نکاتی که به شما می گوییم دقت کنید که بتوانید میزان مرغوبیت سبوس برنج را بررسی نمایید تا بتوانید با در نظر گرفتن این شاخصه ها به بهترین سبوس برنج ممکن دست یابید.

ابتدای امر در نظر داشته باشید که سبوس برنج می بایست در یک بسته بندی قوطی که درب آن به راحتی قابل باز و بست باشد عرضه گردد و بسته بندی های پلاستیکی و نایلونی خیلی مورد استقبال نیستند زیرا خودشان ریخت و پاش ایجاد می کنند و نیاز دارد که مشتری یک ظرف جداگانه برای نگهداری سبوس تهیه نماید تا پس از باز کردن نایلون سبوس را درون آن ظرف بریزد اما اگر سبوس از ابتدا توسط مجموعه تولید کننده در قوطی بسته بندی شود دیگر نیاز به تهیه ظرفی جداگانه نیست.

در مرحله بعد باید به خود سبوس دقت کنید که عاری از میکروب و باکتری باشد و سبوسی را می توان عاری از میکروب و باکتری دانست که درون آن حشره دیده نشود و بوی نامطبوع و طعم تلخ نداشته باشد و همچنین نم کشیده نباشد و به صورت کاملا پودری و مثل ادویه باشد که سبوس های فرآوری شده تمامی این خاصیت ها را دارند و عاری از پوست یا همان لایه اول برنج هستند.

خرید سبوس برنج قهوه ای

قیمت سبوس برنج بسته بندی شده

قیمت سبوس برنج هایی که به صورت بسته بندی شده در بازار وجود دارد به عوامل مختلفی بستگی دارد و موارد بسیاری هستند که در تعیین قیمت این محصول نقش دارند.
وزن دقیق محصول مورد عرضه یکی از مواردی است که در قیمت آن موثر است و هر مارکی سبوس برنج را با یک وزن عرضه می کند مثلا ما سبوس برنج دانه سالار را با وزن 280 گرمی عرضه می کنیم.

نوع و جنس بسته بندی نیز در قیمت سبوس برنج موثر است زیرا هر نوع بسته بندی نیاز به یک سری دستگاه ها و امکانات دارد و خود ظروف یا پاکت های بسته بندی نیز هزینه هایی دارند.
ما به این دلیل قوطی را برای بسته بندی انتخاب نموده ایم که برای نگهداری و حمل و نقل بسیار مطمئن است و در کنار کاربردی بودن قیمت تمام شده را نیز کاهش می دهد.

البته خیلی از برندها یا مارک هایی که سبوس برنج بسته بندی تولید می کنند محصولشان خالص از لایه اول تهیه نشده است و با کمی دقت می توانید متوجه این موضوع بشوید.
این نوع سبوس های بسته بندی شده که خالص نیستند و مخلوطی از لایه اول و دوم هستند به دلیل اینکه فرآوری نشده اند بسیار ارزان تر بوده و بهداشتی نیز نیستند.

قیمت سبوس برنج قهوه ای

خواص سبوس برنج قهوه ای

کمک به لاغری یکی از اصلی ترین خواص سبوس برنج قهوه ای است و با توجه به اینکه مصرف حجم کمی از این ماده غذایی به تامین نیاز بدن یا همان سیر شدن مصرف کننده کمک می کند به مرور زمان حجم معده انسان کاهش می یابد و این آغازی برای لاغری در همه ی آن هایی است که رژیم می گیرند و از طرفی کسی که با مصرف سبوس برنج برای لاغری اقدام می کند دچار هیچ گونه ضعف بدنی نیز نمی شود زیرا ویتامین های مورد نیاز بدنش توسط این ماده تامین می شود.

یک خاصیت دیگر که به شدت موجب محبوبیت و استقبال از سبوس برنج شده است این است که ترکیبش با ماست یک ماسک صورت معجزه آسا را فراهم می آورد و با توجه به اینکه سبوس برنج قهوه ای مقدار قابل توجه ای روغن دارد موجب می شود پوستی که از این ماسک بهره برده است نرم، لطیف و جوان باشد و چین و چورک را به خود نبیند.

اما مهم ترین خاصیت سبوس برنج قهوه ای پیشگری از رشد دیابت است که سبب شده این ماده غذایی در میان بیمارانی که قند خون بالا دارند محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد و با توجه به وجود عناصری مثل فیبر و منگنز بالانس کردن قند خون نتیجه ای جذاب و قابل تامل است که سبوس برنج قهوه ای را روز به روز در میان خانواده های ایرانی محبوب تر می کند.

خرید سبوس برنج قهوه ای

خرید سبوس برنج قهوه ای لایه دوم برای لاغری

چون سبوس برنج لایه دوم در بازار کم پیدا می شود مشتریانی که با این محصول آشنا می شوند برای خریدن آن به درد سر می افتند و به راحتی نمی توانند در بازار سبوس برنج قهوه ای را بیابند.
از این رو ما در مجموعه برنج دانه سالار سبوس برنج قهوه ای لایه دوم را به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسانیم تا برای خریدن این محصول موثر در لاغری به مشکل نخورید و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.
اگر این محصول را در پک های 4 عددی از ما خرید کنید هزینه ارسال پستی آن نیز رایگان خواهد بود و اینگونه برای شما بسیار راحت تر و به صرفه تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید