برنج فروشی | خرید برنج عمده | عمده فروشی برنج | برنج عمده از کجا بخرم

برای خرید برنج عمده و راه اندازی مغازه برنج فروشی در تهران و شهرستان ها قیمت عمده برنج را تلفنی از ما استعلام بگیرید. قیمت خُرده در جدول زیر هست.

برنج هاشمی گیلان ممتاز125000
برنج هاشمی گیلان درجه یک115000
برنج هاشمی گیلان کارخانه ای105000
برنج راتون هاشمی گیلان150000
برنج هاشمی گیلان80000
نیمدانه هاشمی50000
سرلاشه هاشمی73000
نیمدانه ریز هاشمی35000
فجر گیلان ممتاز95000
فجر گرگان ممتازتلفنی
شیرودی شمشیری گیلان ممتاز90000

برنج عمده از کجا بخرم

احتمالا شما به تازگی یک مغازه برنج فروشی و یا فروشگاه مواد غذایی افتتاح کرده اید. شاید هم رستوران یا کترینگ راه اندازی کرده باشید که دارید از خود این سوال را می پرسید که برنج عمده از کجا بخرم؟
اگر قرار است یک خرید عالی داشته باشم تا بتوانم در کسب و کارم خوب سود کنم باید خرید هایم را چگونه و از کجا انجام دهم؟ و سوال هایی از این مدل که در ذهن شما می گذرد.

برنج عمده

در ابتدای امر باید ببینید می خواهید چه برنجی را خرید و فروش و یا استفاده نمایید. اگر به دنبال تهیه برنج خارجی هستید بدانید که ما سر نخی نداریم و نمی توانیم به شما کمکی بکنیم.
اما اگر به دنبال خرید برنج ایرانی هستید از آن جایی که عمده تولید برنج ایران در شمال انجام می شود و ما نیز در شمال به تولید این محصول مشغولیم می توانیم به عنوان یک تامین کننده قدرتمند برای فروشگاه یا رستوران شما در تمام طول سال برنج تهیه نماییم.

برنج عمده از کجا بخرم

البته برای اینکه صحت ادعای ما را بسنجید و بتوانید کیفیت محصولات مان را با سایر عرضه کنندگان مقایسه نمایید و از نظر رفتار مجموعه ای ما را با دیگران مورد مقایسه قرار دهید بهتر است یک سفر کاری به شمال ایران داشته باشید.
در این سفر چندین کارخانه شالیکوبی را ببینید و از مجموعه ما نیز دیدن نمایید تا خودتان به آگاهی برسید و تشخیص دهید که هیچ تولید کننده برنجی بهتر از ما نمی تواند برایتان برنج شمال را به صورت عمده تامین نماید.

عمده فروشی برنج

خرید عمده برنج از کشاورز

معمولا افراد تازه کاری که وارد تجارت برنج می شوند فکر می کنند که اگر برنج را از کشاورز بخرند برایشان منفعت بیشتری دارد و خرید کردن از کارخانه دار باعث بالا رفتن قیمت خرید می شود.
اما جالب است به یک سری نکات که بیان می کنیم دقت نمایید تا به این نتیجه برسید که خرید برنج از کشاورز برای شما هزینه های جانبی به همراه دارد که باعث می شود قیمت تمام شده برنجی که می خواهید ببرید و در شهرتان بفروشید بالا در بیاید.

برنج عمده

شما وقتی از کارخانه دار برنج می خرید بارتان کامل الک شده و سورتینگ شده است ولی وقتی از کشاورز خرید کنید باید برنج را ببرید به یک کارگاه بوجار و سورت تا خوب تمیزش کنید که مشتری پسند شود.
این موضوع سبب می شود که هزینه حمل و نقل و دستمزد کارگاه سورت شامل حالتان شود و قیمت تمام شده تان را افزایش دهد. از کشاورز برنج را باید با گونی 80 کیلویی بخرید و خودتان گونی 10 کیلویی بخرید و برنج را بسته بندی کنید که یک هزینه مازاد دیگر است.

خرید برنج عمده

بزرگ ترین مشکل این است که کشاورزان یک مقدار محدود برنج دارند و شما برای خرید از کشاورزان می بایست هر سری از شهرتان به شمال سفر کنید و این رفت و آمد ها برایتان هزینه ور بوده و خستگی و اتلاف وقت به همراه دارد.
اما زمانی که با یک تاجر یا تولید کننده مطمئن و معتبر کار کنید در تمام طول سال برنج یکسان تهیه می کنید و نیاز نیست برای هر خریدی به شمال سفر کنید. کارخانه دار یا تاجر برنج را به صورت بسته بندی شده و لوکس با تضمین به شما تحویل می دهد.

برنج فروشی

برنج فروشی تهران

در تهران برنج فروشی به صورت تخصصی کمتر دیده می شود و اغلب فروشگاه های مواد غذایی که برنج عرضه می کنند این محصول را در کنار حبوبات، خشکبار و سایر اقلام به فروش می رسانند.
از این رو اگر افرادی در مناطق مختلف تهران برنج فروشی به صورت تک محصول بزنند و فقط انواع برنج شمال را به صورت جنس جور از ارزان قیمت معمولی تا گران قیمت با کیفیت موجود داشته باشند حتما زود معروف شده و سود خوبی خواهند کرد.

برنج فروشی

معمولا عمده فروشی برنج که در تهران و سایر شهرستان ها هستند قیمت شان از شمال بالاتر است چون به هرحال تولید کننده و دست اول نیستند. اما مشتریان خود را دارند به شرظ اینکه برنج خالص بفروشند.
البته امروزه بیشتر این عمده فروشی ها برنج مخلوط شده و تقلبی عرضه می کنند تا بتوانند مشتری را فریب دهند و با قیمت پایین نظر خریدار را جلب نمایند. اما اینکار باعث می شود بد نام شوند و فروش شان کم شود.

برنج فروشی

فروشگاه اینترنتی برنج شمال

داشتن فروشگاه اینترنتی برنج شمال یکی از روش هایی است که می توان به کمک آن این محصول را خرید و فروش نمود ولی مالکان این فروشگاه های اینترنتی باید دقت نمایند که چون افرادی تازه کار و غیر متحصص هستند.
به همین دلیل باید حتما از یک تولید کننده مطمئن خرید نمایند تا دردسرهایی مثل نارضایتی مشتریان از برنج برایشان مشکل ساز نشود و با فروش برنج نامرغوب دچار برند سوزی نشوند.

برنج فروشی

اگر شما فروشگاه اینترنتی دارید و در آن برنج ایرانی خرید و فروش می کنید توصیه می کنیم حتما یک بار از مجموعه ی ما دیدن نمایید و در جلسه ای حضوری پای صحبت هم بنشینیم تا شرایط ما را بررسی نمایید.
ما مطمئن هستیم با این کار به این نتیجه میرسید که ما به عنوان یک تامین کننده مطمئن با بیشترین تنوع محصولات می توانید نیاز های شما و مشتریان تان را تامین نماییم.

برنج عمده ایرانی

ما از محدود تامین کنندگان برنج ایرانی هستیم که توان تامین تمامی انواع برنج ایرانی را به صورت عمده و در تمام سال را داریم و هر برنجی که نیازتان باشد را می توانید با اطمینان خاطر از ما خرید کنید.
هر آنچه از برنج و مشتقاتش نیاز داشته باشید نزد ما موجود است و همانطور که در جدول قیمت ما مشاهده کردید انواع برنج معطر، انواع برنج دودی، انواع برنج نیمدانه و لاشه و آرد و سبوس برنج در مجموعه ما تولید و عرضه می شود.

برنج عمده فروشی

نحوه فروش برنج در بازار

نحوه خرید و فروش برنج ایرانی در بازار به مسائل زیادی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها شرایط روز بازار است که حالت نوسانی داشته باشد یا در ثبات به سر ببرد.
جالب است بدانید اگر بازار نوسانی و افزایشی باشد اکثر تامین کنندگان برنج علاقه ای به فروش محصولشان ندارند و ترجیح می دهند بارهایی که دارند در انبارشان بماند چون روز به روز گران تر می شود.

خرید و فروش برنج عمده

اما اگر بازار حالت نوسانی و کاهشی داشته باشد باز هم اکثر تامین کنندگان و تجار برنج یک رفتار اشتباه دارند که به آن ولع فروش می گویند و همه با عجله و آشفتگی علاقه ی زیادی به فروش بارهای موجود در انبارشان دارند.
اما اگر بازار در ثبات باشد این رفتار های ضد و نقیض که فقط مختص تجار ایرانی است را نمی بینیم و همه ی تجار و تولید کنندگان به صورت عادی معاملات خود را انجام می دهند.

برنج عمده ایرانی

نحوه فروش برنج در مجموعه ی برنج دانه سالار در تمامی شرایط گوناگون بازار یکسان است و برای ما فرقی نمی کند که بازار در حالت ثبات باشد یا به نوسانان کاهشی یا افزایشی افتاده باشد.
ما زمانی که قیمت ها در حال افزایش باشد هم فروش انجام می دهیم و در زمان کاهش قیمت ها نیز عجله ای برای فروش با آشفتگی نداریم و در روز های ثبات نیز کارمان را مثل همیشه انجام می دهیم.

فروش برنج به صورت عمده

فروش برنج چکی

فروش برنج چکی به صورت عمده در میان تجار بزرگ و کوچک این محصول مرسوم است اما این روز ها حجم معاملات چکی به نسبت قدیم کاهش شدیدی پیدا کرده و دلیل این امر برگشت خوردن تعداد زیادی چک در میان بازاریان است.
حتی این برگشت خوردن ها به حدی شدید بوده که در شمال سالانه چندین کارخانه را ورشکست می کند و صاحب شالیکوبی را مجبور به تعطیل کردن می نماید.

فروش برنج به صورت عمده

از این رو محدود معاملاتی که در حوزه برنج با چک انجام می شود بین تجاری صورت می گیرد که سالیان طولانی با یکدیگر در حال معامله هستند و شناخت به نسب زیادی از هم دارند.
این روز ها دیگر هیچ کارخانه دار یا تاجری به یک مشتری جدید که از او شناختی ندارد با چک برنج نمی فروشد و به صورت نقد معاملات انجام می شود و چشم همه از چک ترس دارد.

فروش برنج به صورت عمده

همان فروش های محدودی هم که به صورت چکی در بین تجار روال است مدت هایی بین 20 تا 40 روز دارد و اکثرا نصف پول معامله را هم نقد پرداخت می کنند.
چون برنج یک کالای مصرفی است که به صورت مداوم خرید و فروش می شود نمیتوان بیشتر از این روی چکی معامله کردن آن مانور داد و محصولی است که تجارت آن کاملا تابع سرمایه و خواب سرمایه است. اما برای تجار درستکار نفع های زیادی دارد.

برنج فروشی

مشاوره برنج فروشی

به عنوان یک عمده فروش برنج در هر جایگاهی که هستید دقت داشته باشید که معامله کردن با چک دردسر زیادی را برای شما به همراه دارد و سودجویان و کلاهبرداران برایتان دام پهن می کنند.
به این صورت که معمولا در شرایط رکود بازار با چک و با قیمت های وسوسه کننده برای خریدن برنج به سراغ شما می آیند تا مقدار زیادی برنج از شما بخرند و یک چک به شما بدهند که قرار نیست پول شود.

برنج فروشی

قدیمی های بازار یک مثال دارند که می گوید اگر نفروشم و بابت سود نکردن اوضاع آنقدر وخیم شود که مجبور شوم شب گرسنه بخوابم بهتر از این است که چکی بفروشم و شب نگران بخوابم و نگران این باشم که آیا چکی که گرفته ام پول می شود یا خیر.
پس این ایده فکری که سبب شده بسیاری از بزرگان بازار ایران با رعایت آن بزرگ بازار شوند را هرگز فراموش نکنید و به عنوان یک یادگاری از ما داشته باشید و سعی کنید در شرایط رکود مقداری صبور باشید و وسوسه دام های پهن شده توسط کلاهبرداران نشوید.

فروش برنج به صورت عمده

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم چکی فروختن فقط و فقط برای مشتریانی است که سال های سال امین شما بوده اند هرچند این روز ها آنقدر شرایط وخیم است که در مورد این گروه هم باید تامل کرد.
از بین همین افراد و مشتریان قدیمی نیز هر ساله یکی دو مورد لغزش هایی دارند که موجب ضرر می شود و دغدغه های فکری زیادی به وجود می آورد. در نتیجه به شدت در این امر دقت کنید.

خرید و فروش برنج عمده

آیا برنج فروشی درآمد دارد

خرید برنج گیلان و فروش این محصول در شهر های غیر شمالی یک کسب و کار و تجارت قدیمی است که تجار کوچک و بزرگ زیادی به آن مشغول اند و بیشتر تجار حرفه ای و با تجربه برای خریدن برنج از شمال گیلان را انتخاب می کنند.
زیرا می دانند برنج هایی که در استان گیلان تولید می شود کیفیت بهتری به نسبت برنج دو استان شمالی دیگر دارد و مشتری پسند تر است. به همین دلیل فروش خوبی دارد.

فروش برنج به صورت عمده

بازار پسندی برنج مهم ترین نکته ای است که یک تاجر باید به آن دقت کند و شخصی که مغازه برنج فروشی دارد باید ببیند مشتریانش چه برنجی را راحت تر و بیشتر می خرند.
نباید خیلی به قیمت برنج یا اسم آن دقت کنید بلکه باید سلیقه مشتریان منطقه خودتان را بشناسید و برنج باب میل آن ها را ببرید در فروشگاه تان عرضه کنید تا حجم فروش و گردش مالی خود را بالا ببرید.

برنج عمده شمال

اگر خواستید از گیلان برنج بخرید دقت کنید که برنج هاشمی و علی کاظمی در اواسط مرداد ماه برداشت می شوند و در این بازه زمانی با قیمت مناسبی می توانید آن ها را تهیه نمایید.
برای خریدن برنج های فوق اعلا مثل صدری می بایست تا اواسط شهریور صبر کنید زیرا این ارقام دیرتر می رسند و چون دیرتر برداشت می شوند تا به بازار بیایند کمی طول می کشد و در نظر داشته باشید که برنج دودی نیز از اواخر شهریور تولید می شود.

سود عمده فروشی برنج

سود عمده فروشی برنج

اگر آنچه در این مقاله برایتان نوشتیم را رعایت کنید و نکات گفته شده را مو به مو اجرا کنید عمده فروشی برنج برای شما سود خوبی به همراه خواهد داشت اما عدم رعایت نکات گفته شده موجب درجا زدن و یا ورشکستگی شما می شود.
عمده فروشی برنج برای یک تاجر درستکار سود زیاد و خوبی به همراه دارد زیرا هرروزه همه ی مردم از این کالای استراتژیک استفاده می نمایند و شما هر روز فروش خواهید داشت.

سود عمده فروشی برنج

اگر شما برنج سالم و بدون مخلوط را بفروشید مشتریان شما هم برایتان مشتری می آورند و درآمد بالایی کسب خواهید کرد در نتیجه می توان گفت درآمد برنج فروشی بالا خواهد بود به شرط اینکه سالم و درست کار کنید.
سود عمده فروشی برنج برای کسانی که دنبال تقلب و فروش برنج نا مرغوب هستند اصلا خوب نیست زیرا خیلی زود بین مشتریان به بد نامی مشهور می شوند و فروش شان قطع می شود.

درصد سود برنج فروشی

درصد سود برنج فروشی

درصد سود فروختن برنج سلیقه ای است و به اینکه فروش شما عمده یا خرده است بستگی دارد مثلا فروشندگان عمده معمولا بین 2 تا 5 درصد سود برای خودشان در نظر می گیرند.
اما خرده فروش ها و آن هایی که در حجم های کم برنج می فروشند بین 12 تا 25 درصد سود برای خودشان در نظر می گیرند و همه ی این ها بستگی به سیاست های کسب و کارشان دارد.

فروش برنج به صورت عمده

به طور کلی چون برنج کالایی است که زیاد فروخته می شود و با درصد سود پایین هم می تواند درآمد خوبی را نسیب یک مغازه دار یا فروشگاه دار کند چون مشتریانش همیشگی و ثابت هستند.
فروش برنج مرغوب و با قیمت منسفانه به سرعت فروشنده را در شهر مشهور می کند و این باعث می شود سود خوبی از این کسب و کار نسیبش شود پس برنج خالص و قیمت خوب در این کار بسیار موئر است.

برنج فروش

برنج ایرانی ارزان قیمت

اکثر کسانی که تازه مغازه برنج فروشی راه می اندازند به دنبال یک برنج فروش آنلاین یا اینترنتی می چرخند و در فضای اینترنت به هر مجموعه ای که ببینند زنگ می زنند.
فکر می کنند هرچه با قیمت ارزان تری خریدشان را انجام دهند سود بیشتری می کنند و به همین دلیل در بین این فروشنده های مجازی هرکدام که قیمتش پایین تر بود از آن خرید می کنند.

برنج عمده ارزان

اما این یک اشتباه بزرگ است و در مدت کوتاهی موجب مرگ کسب و کار می شود زیرا درستش این است که یک تازه مغازه دار که تجربه چندانی ندارد برود و دنبال کارخانه دار ها و تولید کننده گان مختلف بچرخد.
نباید هرگز از طریق اینترنت و فروشندگان اینترنتی خرید کند و باید از طریق اینترنت فقط آشنا شود و بعد از گرفتن اطلاعات تماس حضورا برود و از نزدیک شرایط و جوانب را بررسی کند.

برنج عمده ایرانی

باید حتما از جایی خرید کند که برنج 100 درصد خالص و به قیمت واقعی به او می دهند تا وقتی مشتریان وارد مغازه اش می شوند از کیفیت برنج های موجود لذت ببرند و مشتری ثابتش شوند.
مشتریان اولیه در میان آشنایان برایش تبلیغ کنند نه اینکه بگردد دنبال ارزانی و جنس تقلبی در فروشگاه عرضه کند که سبب شود مشتری هاش فراری شوند و زود ورشکسته شود.

35 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ممنون از شما، توضیحات خیلی جامع و مفید بودند. به امید دیدار و همکاری در آینده 👍👌

    پاسخ
  • جواد قناعت
    مارس 6, 2021 6:32 ق.ظ

    سلام
    خداقوت
    توضیحات؛ مفصل و کامل بود بنظرم👏
    دقیقا مطالبی رو عنوان کردید که در پی آنها بودم.
    دستتون درد نکنه
    انشالله در آینده احتمالا واسه خرید برنج به شما مراجعه کنم.
    دمتون گرم
    انشالله که در عمل هم مثل مطالبی که عنوان کردید، صادق و درستکار باشید.

    پاسخ
    • سلام
      منتظریم که در عمل رفتار مجموعه ی ما را ببینید.

      پاسخ
      • سلام ، در استان تهران هستم .مطالب عالی و دقیق بیان شد ، قصد دارم در اینده نزدیک کار فروش عرضه برنج را آغاز کنم که امیدوارم با عناوینی که در این مورد مطرح کردید از کار شما دیدن و همکاری خوبی داشته باشیم .

        پاسخ
  • سلام
    ممنون بابت مطالبتون
    فقط من سوال دارم که
    چجوری برنج عمده به جاهای دیگر بفروشم

    پاسخ
  • باسلام ممنون از توضیحات جامع وکاملتون آیا میشه از پانصدکیلو شروع به کار کرد واینکه توخونه وازطریق پیج فروش داشت ؟؟؟

    پاسخ
    • سلام
      بله ممکنه و میتونه بسیار آینده دار باشه.

      پاسخ
    • اسماعیل نوایی
      نوامبر 10, 2022 7:37 ب.ظ

      سلام من یک فروشنده عمده برنج در لاهیجان هستم کشاورزهای زیادی برای فروش محصول شان به من مراجعه میکنن و من میتونم برنج زیادی بر اتون تهیه کنم اگه تمایل داشته باشید با شما کار میکنم ۰۹۱۱****۸۲۰ …. هستم

      پاسخ
      • سلام
        ما یک مجموعه ی شالیکوبی مدرن و مجهز به سورت و بسته بندی هستیم.
        فلذا خودمان به صورت مستقیم از کشاورزان برنج تهیه می کنیم و از شالیزار های خودمان نیز برنج تولید می کنیم
        خرید از واسطه و دلال صرفا موجب افزایش قیمت و فروش برنج بی کیفیت می شود که در سیاست ما نیست.

        پاسخ
  • با سلام. از کجا باید شروع کنم.

    پاسخ
  • محمدرضا صادقی
    ژوئن 21, 2021 3:22 ب.ظ

    سلام مطالبتان واقعا مفید بود ولی چیزی ک هست اینه ک من خیلی از کارخانجات رو بازدید کردم ک واقعا برنج ۱۰۰ خالص رو ب دست مشتریانشون نرسوندن و اینکه بعضا قیمت های بالایی رو گفتن من ب شخصا از مجموعه شما دیدن میکنم ولی خواستم بگم ک اگر شما و مجموعه ای ک دارین کار میکنین قیمت منصفانه و همچنین برنج ۱۰۰درصد بدست من مشتری بدین مطمعن باشین در درجه اول اعتبار و برند خودتون رو رواج میدین و همچنین فروش بالاتری بدست میارین و سود بیشتری میکنین پس امیدوارم ک برندی ک دارین روز ب روز اعتباری ک داره بیشتر بشه ممنون و خسته نباشید

    پاسخ
    • سلام
      مشتاقانه منتظر دیدار شما در کارخانه هستیم تا از نزدیک با اصول و اخلاق ما در تولید و تجارت آشنا شوید.

      پاسخ
  • سلام برای این کسبوکار چقدر سرمایه لازم هست

    پاسخ
    • سلام با ۱۰ تومن هم میشه شروع کرد.

      پاسخ
      • سلام ، ذکر کردید که قیمت ها درب کارخانه است ، لطفا هزینه و ارسال بار مثلا تا تهران یا کرج را هم بیان کنید و کلا ی مختصر اطلاعاتی در این خصوص ارائه فرمائید .سپاس

        پاسخ
        • سلام
          نحوه و هزینه ارسال بستگی به وزن بار داره
          این موضوع باید تلفنی با مدیر فروش هماهنگ بشه

          پاسخ
  • سلام،ممنون از توضیحات جامعتون
    تا فروش چند کیلو قیمت عمده حساب میشه و تا چند کیلو خرده؟
    درصد فروش در عمده و خرده چگونه محاسبه میشه؟
    قیمت هاتون برای شماله؟
    قیمت های عمدتون برای پخش کننده ها هم همین هست؟
    ممنون از پاسخگوییتون
    به انید همکاری

    پاسخ
    • سلام در حال حاضر فروش عمده و خرده تفاوتی نداره و با همین قیمت ها انجام مبشه.
      قیمت ها درب کارخونه هستش.
      اگر باز هم سوالی داشتید با کارخونه تماس بگیرید.

      پاسخ
  • من می‌خوام مغازه برنج فروشی بزنم

    پاسخ
  • جعفر سهرابی
    جولای 11, 2022 11:28 ق.ظ

    با سلام و عرض ادب از مطالبتون بهره بردم و خوشحال شدم که با برنج دانه سالار آشنا شدم و میخواستم بپرسم که میشه ما نماینده فروش شما در شهرستان بناب باشیم ؟ و یا اگه خواستیم نمونه برایمان میفرستید ؟

    پاسخ
    • سلام میتونید نمایندگی داشته باشید و همچنین ارسال نمونه هم داریم.
      برای هماهنگی لازم با واحد فروش تماس بگیرید

      پاسخ
  • سلام مطالب خیلی مفیدی بود. متشکرم .
    میشه بپرسم کارخانه شالیکوبی شما در کدام شهرستان هست؟

    پاسخ
  • سلام من میخام در فروشتون مشارکت کنم با سایتی. که دارم بازاریابی کنم براتون شما خودتون امکان ارسال برای مشتری رو دارید‍؟

    پاسخ
  • سلام ممنون از توضیحات در امد فروش ماهانه مثلا شروع با پانصد کیلو چطوره اگر از شما بخریم و در بندر عباس مثلا بخواهیم کار کنیم ؟ البته فروش برنج های خوش پخت و عطری و خوشپخت

    پاسخ
    • سلام هرچقدر بیشتر فروش داشته باشید، سود تون هم بیشتره
      بستگی داره در ماه چه مقدار فروش داشته باشید

      پاسخ
  • سلام وقت شما بخیر، ما مشتری برای پخش داریم ولی 2بار از تامین کننده بار نامرغوب و دیرموقع گرفتیم و متضرر شدیم، مهمتر از قیمت، کیفیت و تامین به موقع است
    بعد تعطیلات تماس می گیرم امیدوارم بتونیم باهم همکاری مناسب و منصفانه ای داشته باشیم

    پاسخ
    • سلام
      بار نامرغوب کلا تو سیستم کاری ما معنی نداره
      اما در رابطه با تامین به موقع باید صحبت کنیم.
      باید دید حجم خرید شما چه مقداره

      پاسخ
  • سلام
    مطالب بسیار عالی و تاثیر گذار بود و استفاده کردیم ،
    آیا امکان فروش عمده با برند و بسته بندی خودمون هم دارید؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید