قیمت آرد برنج هاشمی در بازار

قیمت آرد برنج هاشمی و رنج قیمت هر کیلو آرد برنج در بازار را در جدول زیر مشاهده نمایید تا اگر خواستید به صورت فله یا بسته بندی آرد برنج خرید کنید مزنه اش را داشته باشید.

آرد برنج هاشمی فله60000
آرد برنج هاشمی 1 کیلویی65000

قیمت آرد برنج

قیمت آرد برنج ابتدا به این بستگی دارد که آرد مربوطه از چه رقمی تهیه شده باشد. آرد برنج تهیه شده از برنج هاشمی و سایر ارقام با کیفیت مثل برنج صدری، طارم و علی کاظمی گران قیمت و با کیفیت است.
نرخ آرد برنج تولید شده از ارقام پرمحصول مثل برنج شیرودی، ندا و فجر ارزان است و آرد این برنج ها کیفیت خوبی ندارد مثلا اگر برای پخت شیرینی استفاده شود شیرینی پخته شده نرم نمی شود و خشک است.

قیمت آرد برنج

قیمت دقیق آرد برنج به بسته بندی آن نیز بستگی دارد. بسته بندی های فروشگاهی که معمولا یک کیلویی هستند هزینه ور بوده و طبیعی است آرد برنج در این بسته بندی ها قیمت بیشتری داشته باشد.
اما بسته بندی هایی که کارگاه های شیرینی پزی و سایر کارگاه ها نیاز دارند معمولا 20 یا 30 کیلویی است و این مدل به آرد برنج فله ای معروف است که قیمت تمام شده کمتری دارد و عمده فروشی به حساب می آید.

قیمت آرد برنج

قیمت آرد برنج هاشمی

اصلی ترین چیزی که در قیمت آرد برنج هاشمی تاثیر دارد و در واقع قیمت آن را تعیین می کند نرخ ریز ترین سایز برنج نیم دانه هاشمی است که برای آسیاب کردن و آرد شدن از آن استفاده می شود.
قیمت برنج نیم دانه ریز که به آن چارپاره نیز گفته می شود هر چقدر که باشد قیمت آرد آن تقریبا 20 درصد از آن بیشتر است و این ارزش افزوده ناشی از هزینه ور بودن تمیز کاری و آسیاب کردن است.

قیمت آرد برنج

آردی که از برنج هاشمی تهیه شود دارای عطر بسیار زیادی است و هر خمیری که با این آرد تهیه شود بسیار نرم، خوش طعم و معطر است که سبب می شود شیرینی های تولید شده از آن نیز ماندگاری بالایی داشته باشد.
همه ی این موارد دست به دست هم می دهد که آرد برنج هاشمی نزد قنادها محبوب ترین آرد باشد و همه دوست دارند که کارشان را با این آرد انجام دهند و از این آرد شیرینی بپزند.

قیمت آرد برنج

همچنین نان برنجی هایی که بار آرد برنج هاشمی تولید شود آنقدر خوش عطر و بو و لذیذ هستند که راحت و سریع فروش می روند و به حدی با کیفیت در می آیند که کارگاه تولیدی مربوطه را مشهور می کنند.
این موضوع موجب افزایش فروش نان برنجی آن کارگاه می شود و به همین دلیل اکثر تولید کنندگان معروف و قدیمی نان برنجی نیز از آرد برنج هاشمی استفاده می کنند تا مشتریان خود را هرگز از دست ندهند.

قیمت آرد برنج

قیمت آرد برنج کیلویی

منظور از آرد برنج کیلویی چیزی است که به صورت کیسه ای و در وزن های بالای 2 کیلو مثلا گونی های 10، 20 و 30 کیلویی بسته بندی می شود و معمولا قنادی ها یا شرکت ها و برند های بسته بندی آرد برنج مشتری آن هستند.
آرد برنج کیلویی قیمت پایین تری نسب به آرد برنج های بسته بندی شده دارد و چیزی که در جدول قیمت ما نیز مشاهده می کنید رنج قیمت آرد برنج کیلویی و بسته بندی است.

قیمت آرد برنج

از آنجایی که خریدن آرد برنج به صورت کیلویی و بسته بندی کردن آن در وزن های کوچک به صورت برند و شرکتی درآمد خوبی دارد خیلی از شرکت های بسته بندی مواد غذایی این کار را انجام می دهند.
معمولا آرد برنج را به صورت کیلویی از کارخانه های آردکوبی خریداری می کنند و یا برنج ریزه را از شالیکوبی ها خرید کرده و پس از آرد کردن آن را در وزن هایی مثل نیم و یک کیلویی بسته بندی کرده و روانه بازار می کنند.

قیمت آرد برنج

قیمت ارد برنج کیلویی معمولا 10 تا 20 درصد ارزان تر از آرد برنج بسته بندی شده است و این اختلاف ناشی از هزینه های بسته بندی و سود بسته بندی کننده است.
اما از آنجایی که خرید آرد برنج کیلویی در وزن های بالا برای مصرف کنندگان خانگی مقدور نیست آن ها ترجیح می دهد با قیمت بالاتر و در مقدار کمتر آرد برنج را به صورت بسته بندی خریداری نمایند.

قیمت آرد برنج

قیمت هر کیلو آرد برنج

قیمت ارد برنج در برخی از بازه های زمانی بالا می رود مثلا در ایام عید که شیرینی زیاد تولید می شود و یا در ماه رمضان یا ایام محرم که فرآورده های وابسته به آرد برنج زیاد تولید می شوند قیمت آرد افزایش می یابد.
قیمت هر کیلو آرد برنج به موارد بسیاری بستگی دارد که این موارد را برایتان بیان می کنیم.

  • رقم برنجی که آسیاب شده است
  • شستن یا نشستن برنج قبل از آسیاب
  • پاک کردن یا پاک نکردن برنج قبل از آسیاب
  • نوع بسته بندی که آرد با آن عرضه می شود
  • سطح کیفیت از نظر رنگ، عطر و طعم

قیمت آرد برنج

قیمت آرد برنج فله

قیمت ارد برنج فله مورد توجه شیرینی پز ها و شرکت هایی که آرد برنج بسته بندی می کنند است و در برخی ایام خاص هم عده ای از مشاغل فصلی هستند که به دنبال دانستن قیمت روز آرد برنج فله اند.
یک سری از این ها رشته خشکاری ها هستند که این شیرینی مخصوص گیلان را در ماه رمضان در حجم بالایی تولید می کنند و حتما مواردی مشابه در شهر های دیگر نیز وجود دارند.

همانطور که واقف هستید مسائل زیادی مانند شست و شو کردن قبل از ریختن برنج در آسیاب و پاک کردن یا نکردن برنج پیش از آسیاب و همچنین عطر دار بودن یا نبودن برنج همه بر روی قیمت آرد تاثیر دارند. و به طور کلی هر فرآیندی که موجب افزایش کیفیت آرد شود قیمت را نیز بالا می برد.

قیمت آرد برنج

قیمت آرد برنج شمال

آرد برنج شمال گرانتر از آرد سایر برنج ها است. زیرا از یک طرف قیمت خود برنج شمال که برای تهیه آرد از آن استفاده می شود بیشتر از قیمت سایر برنج ها است و در نتیجه آرد برنج شمال گران تر در می آید.
همچنین کیفیت آرد برنج شمال به نحوی است که شیرینی ها و نان هایی که از آن تهیه می شوند پس از پخت نرم باقی مانده و عطر دلنشینی هم خواهند داشت.

البته از آنجایی که کارخانه های بزرگ تولید آرد اغلب در شمال نیستند ممکن است شما در شهر های غیر شمالی بتوانید آرد برنج شمال را با قیمتی پایین تر از شهر های شمالی بیابید.
اما حتما باید دقت کنید که ممکن است آرد گندم یا آرد برنج های خارجی و یا برنج های سایر مناطق ایران را درون محصولشان مخلوط کرده باشند. فلذا خرید آرد برنج از یک تولید کننده معتبر در اولویت است.

فروش عمده آرد برنج

بسیاری از تولید کننده های آرد برنج شرکت هایی هستند که آسیاب دارند و برنج را از کارخانه های شالیکوبی در شمالی خریداری نموده و پس از آرد کردن به صورت عمده آن را می فروشند.
اما از آن جایی که امروزه برخی از کارخانه های شالیکوبی به دستگاه آسیاب مجهز هستند و برنج هم مستقیما برای خودشان است پس می توانند آرد را با قیمت پایین تری تولید کنند.

با این حال اگر برای خریدن آرد برنج سراغ این کارخانه ها بروید و خرید عمده خود را از آن ها انجام دهید بسیار برای شما به صرفه خواهد بود و سود بیشتری خواهید کرد.
ما در مجموعه دانه سالار آرد برنج را خودمان تولید می کنیم و هم فروش عمده آرد برنج به صورت فله ای انجام می دهیم و هم آرد برنج را به صورت کیلویی و بسته بندی عرضه می کنیم.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید