قیمت برنج لاشه را می توانید در جدول زیر ببینید تا برای خرید برنج لاشه هاشمی گیلان یا سرلاشه طارم هاشمی فریدونکنار آگاهی لازم از مزنه بازار را داشته باشید.

نیمدانه هاشمی50000
سرلاشه هاشمی73000
نیمدانه ریز هاشمی35000

برنج لاشه چیست

با دیدن فیلم آموزشی زیر می توانید کامل و واضح متوجه شوید که برنج لاشه چیست و چه فرقی با نیم دانه و سرلاشه و سایر سایز های برنج شکسته دارد. پس حتما این فیلم را تا آخر ببینید.

برنج لاشه طارم فریدونکنار

لاشه ای که برای برنج طارم فریدونکنار باشد به دلیل داشتن عطر زیاد طرفداران بسیاری دارد و همه دوست دارند چنین لاشه ای را بخرند چون قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی دارد.
اما یک مشکل بزرگ این است که امروزه برنج لاشه عطری را با برنج های بی کیفیت و ارزان قیمت داخلی و خارجی مخلوط می کنند تا قیمت کمتری داشته باشد و سود بالایی نسیب فروشنده شود.
این موضوع سبب می شود برنج لاشه طارم فریدونکنار به صورت خالص در بازار بسیار کم پیدا شود و شما هم در هنگام خرید باید دقت لازم را انجام دهید و فریب برخی قیمت های ارزان را نخورید.

خرید برنج لاشه

البته برای خریدن برنج لاشه ای که واقعا خالص از هاشمی یا طارم باشد و برنج دیگری درونش مخلوط نشده باشد می توانید از طریق مجموعه ما اقدام نمایید و با تضمین از ما خرید کنید.
از آنجایی که ما در گیلان مستقر هستیم و حجم عمده تولیدات ما به برنج هاشمی مربوط می شود لاشه خالص این برنج را به صورت کاملا تضمین شده و پاک شده با بسته بندی عالی عرضه می کنیم.
تصویری هم که در بالا مشاهده می کنید لاشه برنج هاشمی است که به اسم لاشه برنج طارم هاشمی هم در بازار فروخته می شود و بسیار خوش سایز و مشتری پسند است و از عطر خوبی هم بهره می برد.

خرید اینترنتی برنج لاشه

برای خرید اینترنتی برنج لاشه نیاز است ابتدا فیلم آموزشی که برایتان قرار دادیم ببینید تا بتوانید منظورتان را برسانید که دقیقا انتظارتان چه سایزینگی از برنج است.
در مرحله دوم نیاز است حتما از پارت بار موجود یک عکس واضح ببینید تا سایز دقیق لاشه ای که قرار است بخرید دست تان بیاید که چشم بسته و با آگاهی کم خرید نکرده باشید.
ضمنا دقت کنید هرلاشه ای که دارید خرید میکنید باید حتما پاک شده باشد زیرا مردم این روزا ها راحت طلب هستند و کمتر کسی حال و حوصله برنج پاک کردن دارد پس ترجیح می دهد برنج تمیز شده بخرد.

قیمت برنج لاشه

قیمت برنج لاشه هاشمی

معمولا قیمت برنج لاشه هاشمی که خالص و بدون مخلوط باشد 25 درصد کم تر از قیمت برنج هاشمی سالم است اما برنج فروش های متقلب برای کاهش قیمت لاشه تخلف های رایجی دارند.
یکی از این تخلف ها این است که برنج لاشه هاشمی را با برنج سالم یا لاشه ی برنج های پرمحصول مخلوط می کنند تا قیمت تمام شده پایین تری داشته باشند و بتوانند نظر مشتری را جلب کنند.
مخلوط کردن برنج های خارجی با لاشه برنج هاشمی نیز به منظور کاهش قیمت و خوش سایز تر جلوه دادن بار صورت می گیرد که یک تقلب رایج است که توسط اکثر برنج فروشان انجام می شود.

قیمت برنج سرلاشه

قیمت برنج سرلاشه طارم

بگذارید ابتدا این نکته را به شما بگوییم که لاشه و سرلاشه تفاوتی با هم ندارند و فقط برای بازار گرمی و جلب توجه مشتری از این مدل لفظ بازی ها استفاده ی شود.
از آن جایی که طارم و هاشمی هر دو برنجی معطر و با کیفیت هستند سرلاشه یا لاشه آن ها نیز قیمت یکسانی دارند و برخی لاشه برنج طارم را به جای هاشمی یا لاشه هاشمی را به جای طارم نیز می فروشند.
البته از آن جایی که در مازندران برنج های پرمحصول و ارزان قیمت زیاد هستند و به شدت لاشه آن ها با لاشه طارم مخلوط می شود پیدا کردن سرلاشه خالص برنج طارم بسیار سخت است.

قیمت برنج لاشه

قیمت برنج لاشه فجر

از آن جایی که خود برنج فجر رقمی ارزان قیمت تر از طارم و هاشمی است لاشه اش هم از این دو برنج ارزان تر است اما لاشه فجر به سادگی در بازار یافت نمی شود.
از آن جایی که فجر ارزان است و قشر متوسط جامعه آن را مصرف می کنند برنج سالمش را زیاد الک نمیزنند در نتیجه لاشه چندانی از این برنج جمع نمی شود که روانه بازار شود.
تقلب و مخلوط کردن در برنج لاشه فجر هم رخ می دهد به گونه ای که با مخلوط کردن برنج های پاکسانی که شبیه به فجر هستند نیم دانه های درشت برنج فجر را خوش سایز می کنند و به جای لاشه می فروشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید