قیمت برنج نیم دانه هاشمی 1402 | قیمت برنج نیم دانه شمال ایرانی

قیمت برنج نیم دانه هاشمی برای خُرده فروشی در جدول زیر هست. قیمت عمده را تلفنی برای خریداران اعلام می کنیم.

نیمدانه هاشمی50000
سرلاشه هاشمی73000
نیمدانه ریز هاشمی35000

قیمت برنج نیم دانه

قیمت برنج نیم دانه ابتدا به نوع آن بستگی دارد. یعنی باید دید نیم دانه چه نوع برنجی است. نیم دانه برنج دمسیاه از همه ی نیم دانه ها گران تر است. پس از آن به ترتیب نیم دانه برنج هاشمی، طارم، فجر، شیرودی و ندا قیمت کمتری دارند.
در قدم بعدی باید دید نیم دانه از نظر سایز چطور است. به قول معروف چقدر جاندار و خوش سایز است. پس از نوع برنج و سایز تمیز بودن و سنگ و آشغال نداشتن (سورت شده) و همچنین نوع بسته بندی قیمت دقیق را مشخص می کند.

قیمت برنج نیم دانه

قیمت برنج نیم دانه هاشمی

قیمت برنج نیم دانه هاشمی علاوه بر نکاتی که به آن اشاره کردیم به خالص بودن و یا مخلوط بودن آن نیز بستگی دارد. البته در بازار اکثرا نیم دانه برنج هاشمی را با نیمدانه ارقام پرمحصول مثل شیرودی و ندا مخلوط می کنند.
برنج نیم دانه هاشمی خالص خیلی کم پیدا می شود. خب به طبع قیمت آن از برنج نیم دانه ای که مخلوظ باشد بالاتر است اما عطر خوبی دارد. پخت نیم دانه ای که خالص از هاشمی باشد بسیار عالیست.

قیمت برنج نیم دانه

معمولا برنج نیم دانه هاشمی کارخانه ما از نظر سایز در حد عکس زیر است. برای دریافت عکس با کیفیت فوق العاده واضح می توانید با ما تماس بگیرید. البته امکان ارسال عکس از پخت و همچنین ارسال نمونه هم برای ما وجود دارد.

قیمت برنج نیم دانه هاشمی

برنج نیم دانه کیلویی چند

وقتی میخواهید بپرسید برنج نیم دانه کیلویی چند باید چند مورد را مشخص کنید تا به جواب دقیق برسید. بهتر است ابتدا موارد و سوالات را بررسی کنیم. سپس بگوییم برنج نیم دانه کیلویی چند؟
این موارد و سوالات تکمیلی عبارتند از:

  1. نیم دانه دودی می خواهید یا ساده
  2. معطر باشد یا بدون عطر
  3. دقیقا چه سایزی باشد
  4. بسته بندی اش چند کیلویی باشد
  5. گونی هایش با چاپ باشند یا بدون نوشته
  6. نوع گونی پارچه ای باشد یا پلاستیکی
  7. پاک شده باشد یا تمیز نباشد
  8. نیم دانه چه برنجی باشد

قیمت برنج نیم دانه

قیمت برنج نیم دانه ایرانی

قیمت برنج نیم دانه ایرانی مربوط به هر برنجی که باشد تقریبا نصف قیمت برنج سالم همان رقم است. البته برخی نیم دانه ها کمی خوش سایز و برنج دار هستند. این موضوع باعث می شود کمی گران تر باشند.
همچنین بعضی نمونه های موجود از نیم دانه خیلی ریز هستند و یا خالص نیستند. طبیعی است که قیمت آن ها کمتر باشد. در چند سال اخیر مخلوط کردن برنج خارجی و یا نیم دانه برنج خارجی با نیم دانه برنج ایرانی نیز زیاد شده است.

تفاوت برنج نیم دانه و لاشه

در فیلم زیر می توانید تفاوت برنج نیم دانه و لاشه را بیابید. همچنین با استاندارد های سایزی و اسامی انواع مختلف سایز های برنج شکسته آشنا شوید. اینگونه برای خرید و فروش برنج های شکسته یا همان نیم دانه و لاشه حرفه ای می شوید. با دیدن این فیلم اطلاعات تان کامل می شود.

همانطور که در فیلم دیدید لاشه یک سایز از برنج است که درصد بسیار بالایی برنج سالم دارد. اما نیم دانه سایزی است که درصد برنج سالمش بسیار پایین است.
به همین دلیل لاشه برای مصرف کنندگان برنج شکسته بسیار محبوب تر از نیم دانه است. لاشه مشتریان بیشتری در بازار دارد. در مقابل قیمت نیم دانه ارزانتر است و موارد مصرف بسیار زیادی دارد.

قیمت برنج نیم دانه

قیمت نیم دانه شیرودی

نیم دانه شیرودی ارزان قیمت ترین نوع نیم دانه است. معمولا نیم دانه ندا را نیز در آن مخلوط می کنند. زیرا تفکیک این دو نیم دانه از کارخانه های تولید کننده وقت زیادی می گیرد. همچنین فضای زیادی را در کارخانه اشغال می کند.
نزدیک بودن کیفیت و قیمت نیم دانه شیرودی و ندا دلیل دیگری است که برای تفکیک این دو وقت نگذارند و هر دو را با هم انبار کنند و یکجا به فروش برسانند. البته چون نیم دانه شیرودی ظاهر زیبایی ندارد لاشه اش بازار پسندتر است که عکسش را در زیر می بینید.

قیمت نیم دانه شیرودی

قیمت برنج نیم دانه در بازار

شما تا اینجا در لیست قیمت ما از قیمت برنج شکسته مطلع شدید. با دیدن فیلمی که برایتان تهیه کردیم با انواع برنج شکسته نیز آشنا شدید. الان دقیقا می دانید که چه نوع برنج شکسته ای میخواهید.
در نتیجه با یک تماس تلفنی ساده می توانید از قیمت دقیق آن نوع برنج شکسته ای که می خواهید مطلع شوید و با توجه به بازار امروز بررسی کنید که چه نوع برنج نیمدانه ای برای شما که تاجر یا فروشگاه دار هستید سود بهتری دارد.

قیمت برنج لاشه فجر

البته با توجه به شرایط روز اقتصادی و پایین بودن قدرت خرید مردم و از طرفی بالا بودن قیمت برنج های ایرانی، برنج های نیم دانه و لاشه همیشه در بازار مشتری دارند و شما با خرید و فروش آن می توانید به سود مناسبی برسید.
البته آرد کردن برنج نیم دانه ریز و ارزان قیمت و در عین حال تمیز شده نیز سود قابل توجه ای برای شما به همراه دارد که می تواند حاصل بسته بندی و فروش آرد برنج در بازار های داخلی یا صادراتی باشد.

قیمت برنج نیم دانه فجر

قیمت آرد برنج در بازار همواره بیشتر و یا بهتر است بگوییم خیلی بیشتر از برنج نیم دانه است و این نشان می دهد که تولید کردن آرد برنج یک کسب و کار موفق است.
جالب است بدانید با خریدن و بسته بندی کردن برنج نیم دانه و پخش کردن آن در میان کسانی که آش، شله زرد، فرنی و امثال این چیز ها را پخت می کنند می توانید درآمد جالب توجه ای داشته باشید.

قیمت برنج نیم دانه

قیمت برنج نیم دانه گیلان

همانطور که برنج های سالم گیلان از برنج های مازندران و سایر شهر ها گران تر و با کیفیت تر هستند برنج نیم دانه گیلان نیز نسبت به نیم دانه سایر استان ها قیمت بالاتری دارد و از کیفیت بسیار بالاتری نیز برخوردار است.
از آنجایی که در گیلان برنج های کیفی کشت می شود و کم محصول می دهند برنج نیم دانه گیلان بسیار کمیاب است.

جدای از کمیاب بودن برنج شکسته گیلان شما به سختی می توانید برنج نیم دانه ای پیدا کنید که خالص از هاشمی باشد. زیرا اکثر کسانی که نیم دانه هاشمی دارند آن را با نیم دانه برنج های دیگر مخلوط می کنند و حاضر به فروش خالص آن نیستند.
بیشتر کارخانه دار ها یا تجار گیلان نیم دانه خود را به تجار و کارخانه داران مازندران می فروشند که در آن جا نیز این نیم دانه ها با شکسته ارقام پرمحصول مخلوط می شود.

البته به جز هاشمی در گیلان برنج صدری و برنج علی کاظمی نیز کشت می شود که چون بسیار کم کاشته می شوند نیم دانه شان هم خیلی کم در بازار موجود است و پیدا کردنش کار بسیار دشواری است و اصلا صرفه اقتصادی ندارد.
برنج جمشیدی هم در گیلان تولید می شود که به دلیل شباهت زیاد و همسان بودن کیفیت قیمت برنج نیم دانه اش با هاشمی یکی است و در اکثر موارد با همان نام هاشمی معامله می شود.

خرید برنج نیم دانه

خرید برنج نیم دانه ایرانی

همه ی برنج های ایرانی نیم دانه دارند. در نتیجه مشتریان در هنگام خرید نیم دانه باید دقت کنند که در حال خریدن نیمه چه برنجی هستند. از آنجایی که امروزه قاطی کردن برنج و نیم دانه برنج خارجی در نیم دانه برنج های ایرانی باب شده است باید دقت نمایند که نیم دانه ای که می خرند ایرانی خالص باشد و مخلوط شده از چند برنج ایرانی نیز نباشد.

برنج نیم دانه برای مصارف مختلفی خریداری می شود و صرفا آن را برای پختن و خوردن نمی خرند. برخی برنج های شکسته را می خرند تا با آن آش بپزند و یا برای آرد کردن آن را تهیه می کنند تا با آرد برنج تهیه شده شیرینی بپزند و یا آن را بسته بندی کنند و بفروشند. برای چنین مصارفی نیم دانه برنج هاشمی بهترین گزینه است.

انواع برنج نیمدانه ایرانی

باید دقت داشته باشید که نیم دانه برنج هایی مثل دم سیاه، هاشمی، طارم و علی کاظمی از با کیفیت ترین نیم دانه ها هستند و بیشترین مشتریان را در بازار دارند.
اما برخی سودجویان نیم دانه برنج های پرمحصول مثل ندا، شیرودی، فجر و یا خزر را با نیم دانه برنج های با کیفیت مخلوط می کنند و می خواهند اینگونه در بازار فروش بیشتر با قیمت ارزان تر و سود بیشتر داشته باشند.

در هنگام خرید برنج نیم دانه ایرانی به یک سری نکات و مسائل دقت نمایید تا در معاملات تان ضرر نکنید.

  • حتما نیم دانه پاک شده بخرید
  • حتما بار خالص و بدون مخلوط بخرید
  • نیم دانه های معطر مشتری بیشتری دارند
  • نیم دانه با ظاهر مشتری پسند خرید کنید
  • بسته بندی 10 کیلوگرمی برای مشتری جلوه خوبی دارد
  • دقت کنید بار بوی نم نداشته باشد
  • برنج های شکسته طارم و هاشمی بازار پسند هستند.

برنج نیم دانه دودی

برنج نیم دانه دودی

برنج دودی فقط در گیلان تولید می شود. در نتیجه نیم دانه برنج دودی نیز در همین استان قابل دسترس است. به طور کلی 5 نوع برنج به صورت دودی تولید می شوند.
ندا، شیرودی و فجر به عنوان برنج های دودی پرمحصول و هاشمی و صدری به عنوان برنج های دودی با کیفیت شناخته می شوند. نیم دانه ارقام پرمحصول به صورت مخلوط با هم و به نام نیم دانه دودی پرمحصول به فروش می رسد.
نیم دانه برنج دودی هاشمی و دم سیاه به صورت مجزا عرضه می گردد. نیم دانه دم سیاه دودی به شدت کمیاب است.

در مورد برنج نیم دانه دودی یا به طور کل سایز های شکسته برنج دودی مثل نیم دانه، لاشه و چارپاره نکات زیر را بدانید.

  • قیمت کمتری از نیم دانه ساده دارد
  • برای فروش در مناطق ضعیف عالی است
  • سود خوبی برای خرده فروش دارد
  • بسیار بهتر از نیم دانه ساده قد می کشد
  • مرقوم به صرفه تر است
  • ماندگاری بیشتری دارد

قیمت برنج لاشه

قیمت برنج لاشه

قیمت برنج لاشه بیشتر از برنج نیم دانه است. زیرا همانطور که در فیلم مشاهده کردید این نوع برنج دانه های سالم بیشتری از نیم دانه دارد. به همین دلیل بسیار بازار پسند است و مشتریان بسیار بسیار زیادی دارد.
موجود داشتن لاشه خالص برنج های عطری همچون هاشمی برای یک فروشگاه دار همیشه لازم است. زیرا این نوع برنج متقاضی و مشتری زیادی دارد.. این موضوع باعث سود دهی خوب آن می شود.

متاسفانه این روز ها یک تقلب بسیار بسیار رایج در بازار رخ می دهد. 99 درصد فروشندگان برنج لاشه از مخلوط کردن برنج های دانه سالم پاکستانی با برنج شکسته ایرانی لاشه پدید می آورند و این چنین لاشه ای را به نام خالص هاشمی یا طارم به فروش می رسانند.
از آن جایی که مردم قدرت تشخیص ندارند به راحتی از این پارت بار ها خریدشان را انجام دهند.

قیمت برنج هاشمی

قیمت برنج هاشمی دانه سالم اصلی ترین موردی است که روی قیمت لاشه و نیم دانه این برنج موثر است. قیمت سایز های شکسته برنج هاشمی را همیشه بر اساس قیمت برنج هاشمی دانه سالم تعیین می کنند.
قیمت برنج هاشمی در بازار های استان گیلان مشخص می شود. نیم دانه و لاشه این برنج نیز در بازار های بزرگ استان گیلان قیمت گذاری می شوند. لیست قیمت ما نیز کاملا بروز شده و با توجه به قیمت همین بازار ها است.

عرف این است که قیمت برنج نیم دانه نصف قیمت برنج سالم باشد. اما در برخی سالها کیفیت محصول برنج بالا است و شکسته کمی می دهد. در چنین مواقعی برنج نیم دانه کم می شود و تقاضا برای آن افزایش می یابد.
این موضوع سبب می شود قیمت نیم دانه از عرف آن بالا تر برود و سایز های شکسته برنج را با قیمت هایی بیشتر از حد معمول خرید و فروش نمایند.

قیمت برنج نیم دانه

قیمت برنج نیم دانه شمال

قیمت برنج نیم دانه شمال با توجه به قیمت شلتوک (شالی) و قیمت برنج سالم مشخص می شود و در برخی از سال ها که محصول برنج خوب باشد برنج ها کمتر شکسته می دهند در نتیجه نیم دانه در بازار کم می شود و قیمت آن نیز بالا می رود که این اتفاق معمولا در سال های زراعی که کمبود آب وجود نداشته باشد می افتد زیرا وقتی برنج کم آبی نکشد دانه هایش کمتر می شکنند.

در شمال نیم دانه برنج های مختلفی وجود دارد و معمولا در استان گیلان نیم دانه برنج هاشمی و علی کاظمی را به فروش می رسانند و البته به مقدار بسیار بسیار محدودی نیم دانه از برنج صدری نیز در استان گیلان یافت می شود و چون در مازندران نیز نیم دانه برنج های طارم، ندا و شیرودی در بازار موجود است که در اکثرا مواقع به صورت مخلوط شده با هم به فروش می رسند.

البته برخی از افراد سودجو و بی مقدار هستند که نیم دانه برنج های پاکستانی را با نیم دانه برنج شمال مخلوط می کنند تا قیمت پایین تری به مشتری ارائه دهند و در عین حال سود بیشتری هم بکنند و یا برنج پاکستانی را با نیم دانه برنج شمال مخلوط می کنند تا با درشت کردن سایز نیم دانه ای که دارند توجه مشتری را جلب نموده و راحت تر و با سود بیشتر نیم دانه خود را به مشتری بفروشند.

برنج نیم دانه

طرز پخت برنج نیم دانه

به طور کلی برنج را به دو روش آبکش و کته پخت می کنند و چون برنج نیم دانه دانه هایش ریز هستند و از سوراخ های آبکش رد می شوند باید این برنج را به صورت کته پخت نمود و در انتهای پخت کمی شعله را زیاد کرد تا ته دیگ کند که عطر آن در کل فضای خانه بپیچد که البته مستلزم این است که برنج نیم دانه ای که خرید کرده اید خالص باشد و از ارقامی همچون طارم، هاشمی، دم سیاه و یا علی کاظمی باشد.

قیمت برنج نیم دانه

 

قیمت برنج نیم دانه فریدونکنار

اصلی ترین برنجی که در فریدونکنار کشت می شود رقم طارم است و وقتی صحبت از برنج نیم دانه فریدونکنار می شود منظور همان نیم دانه برنج طارم است که قیمت آن همانند قیمت برنج نیم دانه هاشمی از سایر نیم دانه ها بالاتر است ولی متاسفانه در مازندران یک تقلب رایج وجود دارد که نیم دانه هر برنجی را به نام نیم دانه فریدونکنار به فروش می رسانند.

برخی نیم دانه های برنج سایر مناطق را با نیم دانه فریدونکنار مخلوط می کنند، عده ای نیم دانه برنج های پرمحصول را به صورت مخلوط یا خالص به نام نیم دانه فریدونکنار می فروشند و یک دسته که متقلب تر و سودجو تر از دو گروه دیگر هستند نیم دانه برنج های خارجی را با نیم دانه فریدونکار مخلوط کرده و به اسم خالص می فروشند.

از این رو صرف اینکه دیدید روی یک گونی برنج نیم دانه اسم فریدونکنار چاپ شده است و یا فروشنده ادعا می کند که نیم دانه ای که عرضه می کند متعلق به منطقه فریدونکار است قرار نیست اعتماد نمایید و در خریدن برنج نیم دانه باید دقت بسیار زیادی داشته باشید و حتما از یک مجموعه با آبرو و قدیمی و معتبر خرید کنید تا نیم دانه سالم و خالص به شما ارائه کند.

قیمت برنج نیم دانه

قیمت روز برنج نیم دانه

وقتی قیمت روز برنج نیم دانه را از چند فروشنده مختلف می پرسید و تفاوت اندکی در قیمت ها مشاهده می کنید متعجب نشوید و بدانید تفاوت اندک در سایز بندی، تمیزی و تفاوت در بسته بندی باعث می شود که اختلاف قیمت کمی در میان فروشندگان مختلف وجود داشته باشد اما اگر با اختلاف قیمت های فاحش رو به رو شدید حتما با ما ارتباط گرفته و از ما مشورت بگیرید.

مشتریان برنج نیم دانه اغلب قشر ضعیف جامعه هستند پس دقت نمایید که حتما از یک فروشنده معتبر و مطمئن برنج نیم دانه بخرید تا بتوانید به این مشتریان محصول خوب و خالص بفروشید و این موضوع سبب افزایش برکت در کسب و کارتان شود و با خرید و فروش پارت بار های مشکوک که مخلوط هستند و قیمت وسوسه کننده دارند در حق این مشتریان قشر ضعیف ظلم نکنید

برای خرید برنج شکسته و نیمه با مناسب ترین قیمت سراغ کارخانه های شالیکوبی بروید و حتما سراغ شالیکوبی های مدرن و مجهز به دستگاه سورت بروید تا بتوانید نیم دانه پاک شده بخرید چون مردم این دوره و زمانه تنبل هستند و حال و حوصله ای برای پاک کردن برنج ندارند در نتیجه برنج های پاک شده بهتر به فروش می روند و بسیار مشتری پسند تر هستند.

قیمت برنج نیم دانه

قیمت برنج نیم دانه فجر

برنج نیم دانه فجر قیمت ارزان تری نسبت به برنج نیم دانه هاشمی دارد و چون از نظر عطر هرگز به پای نیم دانه هاشمی نمی رسد قیمتش از آن ارزان تر است البته از نظر ظاهر هم نیم دانه هاشمی بسیار بسیار زیبا تر از فجر است و این دو دلیل سبب شده برنج نیم دانه فجر قیمت کمتری از نیم دانه هاشمی داشته باشد. البته در میان ارقام پرمحصول همانطور که خود برنج سالم فجر از همه گران تر است نیم دانه اش هم از نیم دانه سایر ارقام پرمحصول گران تر است.

قیمت خرده برنج

قیمت خرده برنج ایرانی

برخی برنج نیم دانه را به اسم خرده برنج می شناسند. وقتی می خواهد قیمت آن را استعلام بگیرند مثلا می گویند قیمت خرده برنج طارم چند است. یا می گویند خرده برنج شمال چه قیمتی است؟
در پاسخ به این سوال ابتدا باید ببینیم خرده برنج برای چه رقمی است و بعد قیمتش را در نظر بگیریم.

خرده برنج هایی مثل هاشمی و طارم که عطر دار هستند قیمت بیشتری دارند. خرده برنج های پرمحصول یعنی فجر، ندا و شیرودی ارزان قیمت هستند.
اگر خرده برنج طارم یا هاشمی با خرده برنج های پرمحصول مخلوط شده باشد قیمتش از حالت خالص ارزان تر است. به طور کلی خرده برنجی که کل پارت بارش خالص از هاشمی یا طارم باشد بسیار کمیاب است.

البته  میزان خوش سایزی و سایز بندی دقیق خرده برنج هم در قیمتش تاثیر زیادی دارد. علاوه بر این نکته ظاهری دو نکته ظاهری دیگر هم هستند که در تعیین قیمت خرده برنج موثر هستند. یکی پاک شده بودن یا نبودن بار مورد نظر است.
دیگری نوع بسته بندی و کیسه ای است که خرده برنج را داخلش میریزند. معمولا کیسه های 10 کیلویی به صورت پارچه و پلاستیکی هستند که پارچه ای ها شیک تر و مشتری پسند ترند. در برخی موارد هم از کیسه های 20 کیلویی پلاستیکی استفاده می شود که البته بازار پسندی کمتری دارند.

قیمت برنج نیم دانه

قیمت برنج نیم دانه دم سیاه

قیمت برنج نیم دانه دم سیاه از تمام نیم دانه ها گران تر است. این گران بودن چند دلیل واضح و روشن دارد. اصلی ترین دلیل این است که خود برنج دم سیاه گیلان از تمام برنج های ایرانی گران تر است.
پس طبیعی است که نیمدانه اش هم از نیم دانه سایر ارقام گران تر باشد و قیمت بیشتری داشته باشد.

البته علاوه بر کیفیت که عامل بالا بودن قیمت برنج نیم دانه دم سیاه است موضوعی دیگر بر این امر دخیل است. آن موضوع کمیاب بودن نیم دانه برنج دم سیاه است.
اکثر کشاورزانی که دم سیاه تولید می کنند به هیچ وجه حاضر به فروختن نیم دانه اش نیستند و برای مصرف خودشان آن را استفاده می کنند. در نتیجه نیم دانه این برنج در بازار کمیاب می شود و قیمتش بالا می رود.

برخی خصوصیات بارز هستند که سبب شده نیم دانه برنج دم سیاه خواهان زیادی در بازار داشته باشد. از جمله مهم ترین این خصوصیات عطر فراوان این محصول بی نظیر است.
همچنین قد کشیدن و رِی عالی که در پخت دارد موجب می شود برای مصرف کننده خیلی مرقوم به صرفه باشد و همه علاقه زیادی به تهیه این نوع نیم دانه داشته باشند.

قیمت برنج نیم دانه

قیمت برنج نیم دانه علی کاظمی

علی کاظمی برنجی است که به طور کلی خیلی شکسته می دهد. در نتیجه باید نیم دانه اش فراوان و ارزان باشد. اما از آن جایی که این برنج امروزه کم تولید می شود نیم دانه اش نیز بسیار کمیاب است.
نیم دانه علی کاظمی مرغوب و معطر است. چنین محصولی امروزه در بازار خواهان زیادی دارد. فلذا قیمت برنج نیم دانه علی کاظمی با شکسته هاشمی تقریبا در یک رنج است.

برنج نیم دانه علی کاظمی

به دلیل اینکه دانه های برنج علی کاظمی کمی تپل هستند در هنگام بوجار کردن (الک کردن) این برنج به همراه نیم دانه اش مقدار زیادی برنج سالم هم از آن میریزد.
این موضوع باعث می شود که نیم دانه برنج علی کاظمی خوش سایز باشد. کشاورزی که نیم دانه این برنج را دارد خیلی مایل به فروش آن نیست و برای مصرف خودش آن را به خانه ببرد.
با تمام این تفاصیر اگر خواستید برنج نیم دانه علی کاظمی را بخرید با ما ارتباط بگیرید. در صورت امکان و موحود بودن این برنج را در اختیارتان قرار دهیم که کارتان راه بیفتد.

قیمت برنج شکسته ایرانی

برنج شکسته در واقع همان نیم دانه و دانه های شکسته شده برنج است. اغلب مردم به اسم نیم دانه آن را می شناسند. اما برخی هم هستند که به آن برنج شکسته می گویند.
برنج شکسته هاشمی یکی از پرمصرف ترین آن هاست که هم مصرف خوراکی برای پخت و پز داشته و هم برای تهیه سوپ و آش یا آسیاب کردن برای تهیه آرد و پخت شیرینی استفاده می شود.

برنج نیم دانه معطر

قیمت برنج نیم دانه معطر

قیمت برنج نیم دانه معطر به نوع برنج آن نیز بستگی دارد. یک سری نیم دانه ها معطر هستند اما از برنج های استخوانی نیستند. نیم دانه ارقامی همچون عنربو هستند که قد آن ها کوتاه و تپل است.
نیمدانه معطر برنج های تپل و قد کوتاه قیمت کمتری نسبت به نیمدانه عطری برنج های استخوانی مثل هاشمی دارند. حتی نیم دانه برنج هایی مثل طارم و یا هاشمی از خود برنج سالم ارقامی مثل عنبربو گران تر است.

فروش برنج نیم دانه ارزان

فروش برنج نیم دانه ارزان به شرطی خوب است که نیمدانه پاک شده باشد. نیمدانه ارزان اگر معطر باشد بهتر فروش می رود. برنج نیم دانه هاشمی سایز ریز که به آن چهارپاره یا نرمه نیز می گویند بهترین نیمدانه ارزان است.
نیمدانه ارزان قیمت اگر آشغال و سنگ داشته باشد به فروش نمی رود. این روزها مردم تنبل هستند و کسی حوصله پاک کردن برنج ندارد. پس حتما دقت کنید که نیمدانه ارزان پاک نشده نخرید چون روی دست تان می ماند.

قیمت برنج نیم دانه اعلا

قیمت برنج نیم دانه اعلا گران تر از نیمدانه های معمولی است. همانطورکه از اسمش مشخص است این نوع نیمدانه از برنج های اعلا جدا می شود. برنج هایی همچون هاشمی بیشترین میزان نیمدانه اعلا را دارند که در بازار به فروش میرسد.
همچنین سایز نیمدانه هرچه درشت تر باشد بهتر است. اگر برنج نیم دانه را با دستگاه سورتینگ پاک کرده باشند بسیار مشتری پسند است. ما همیشه برنج نیم دانه اعلا و پاک شده به مشتریان خود عرضه می کنیم

قیمت برنج نیم دانه برای شله زرد

قیمت برنج نیم دانه برای شله زرد بستگی به نوع برنج دارد. نیم دانه برنج هاشمی عطر و مزه بهتری دارد در نتیجه قیمتش بیشتر است. همچنین پخت شله زرد با نیمدانه هاشمی نتیجه ای مطلوب و لذیذ به شما می دهد.
اگر شله زرد را با نیم دانه برنج هایی مثل شیرودی و ندا یا فجر بپزید خوشمزه نمی شود. نیمدانه ریز هاشمی لعاب خوبی دارد و برای شله زرد فوق العاده است. همچنین قیمت سایز ریز و پاک شده آن نزد ما بسیار مناسب است.

برنج نیم دانه هاشمی عمده

برنج نیم دانه هاشمی عمده را باید از کارخانه هایی تهیه کنید که حجم تولید بالا دارند. ما سالانه مقدار زیادی شالی هاشمی به برنج تبدیل می کنیم. فلذا توان فروش نیمدانه هاشمی به صورت عمده را داریم. نیمدانه هاشمی به صورت پاک شده توسط ما عرضه می گردد.
اگر سال زراعی خوب باشد و کمبود محصول وجود نداشته باشد ما توان تامین بیش از 200 تن نیم دانه هاشمی را داریم. نیم دانه هاشمی خالص در بازار نایاب است ولی ما این محصول را با تضمین خلوص 100 درصد عرضه می کنیم.

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید