قیمت برنج قهوه ای هاشمی | خرید برنج قهوه ای | قیمت هر کیلو برنج قهوه ای

قیمت خرید برنج قهوه ای برای لاغری در جدول زیر هست. برای خرید برنج قهوه ای هاشمی درجه یک و اصل حتما نکات این مقاله را یاد بگیرید.

برنج قهوه ای هاشمی ممتاز125000

قیمت برنج قهوه ای

قیمت برنج قهوه ای که در جدول بالا مشاهده کردید مربوط به برنج قهوه ای هاشمی است. این بهترین کیفیتی است که در ایران تولید می شود. البته برنج قهوه ای از ارقام ارزان قیمت نیز در ایران تولید می شود.
برنج قهوه ای تولید شده از ارقامی مثل ندا، شیرودی و فجر از برنج قهوه ای هاشمی ارزان تر هستند. اما چون این ارقام اصلاح شده محسوب می شوند مصرف آن ها برای دستگاه گوارش مضر است.

خرید برنج قهوه ای

خرید برنج قهوه ای

خرید برنج قهوه ای معمولا توسط بیماران انجام می شود. اگر شما مبتلا به دیابت و یا بیماری دیگری هستید باید دقت کنید که حتما برنج قهوه ای هاشمی بخرید. اینگونه به دستگاه گوارش خود آسیب نمیزنید.
همچنین اگر به عنوان توزیع کننده یا فروشنده می خواهید برنج قهوه ای را وارد تجارت خود کنید باید حتما محصولی سالم به دست مردم برسانید. فلذا در خرید برنج قهوه ای دقت کنید و سلامتی مردم را فدای سود خود نکنید.

خرید برنج قهوه ای

تفاوت قیمت برنج قهوه ای و سفید

قیمت برنج قهوه ای بالاتر از برنج سفید است. از آنجایی که در برنج قهوه ای لایه سبوس تراشیده نمی شود همه فکر می کنند که باید ارزان تر از برنج سفید باشد. مشتریان همیشه این سوال را از ما می پرسند:
وقتی در این محصول سبوس چسبیده به دانه برنج به قیمت برنج فروخته می شود پس چرا برنج سبوس دار یا همان قهوه ای گران تر از برنج سفید است؟ باید ارزان تر هم باشد!؟

قیمت برنج قهوه ای

با نهایت احترام باید گفت این استدلال کاملا اشتباه است. زیرا اگر شما تولید برنج قهوه ای را از نزدیک و در کارخانه ببینید متوجه نکات جالبی می شوید. شما به این نتیجه می رسید که تولید برنج قهوه ای هزینه بیشتری از برنج سفید دارد.
تولید برنج قهوه ای در مقایسه با برنج سفید زمان بیشتری لازم دارد. این موضوع باعث می شود که برنج قهوه ای گرانتر از برنج سفید باشد. البته گران تر بودن قیمت برنج قهوه ای از سفید یک دلیل دیگر نیز دارد. ابتدا به تصویر زیر دقت کنید.

قیمت برنج قهوه ای

در این تصویر مشخص است که تعدادی از دانه ها با رنگ های سبز و قرمز هستند که در واقع ضایعات بوده و می بایست به صورت کامل از داخل برنج حذف شوند. یک سری دانه شالی که پوست کنده نشده است درون بار موجود هست که این دانه نیز باید حذف شوند.
به طور کلی سه نوع دانه ای که در برنج قهوه ای وجود دارد و نیاز است که حذف شوند را در تصویر زیر برایتان به صورت مجزا قرار داده ایتم.

قیمت برنج قهوه ای

پاک کردن این دانه ها هزینه دار است. این موضوع سبب می شود برنج قهوه ای گران تر از برنج سفید باشد. وقتی این دانه ها از پارت بار اولیه حذف شوند پارت بار حاصله مثل تصویر زیر یک محصول لوکس و تمیز است که بسیار مشتری پسند بوده و آماده پخت است.

قیمت برنج قهوه ای

قیمت برنج قهوه ای برای لاغری

از آن جایی که بسیاری از افراد چاق و کسانی که اضافه وزن دارند در شروع مسیر کاهش وزن مجبور به کم کردن حجم غذای خود هستند نیاز است تا در اولین قدم میزان برنج و نان مصرفی خود را کم کنند.
از آن جایی که نمی توانند جلوی شکم خود را بگیرند باید آنقدری نان و برنج بخورند که هم سیر شوند و هم از حجم کمتری از این دو ماده غذایی استفاده کرده باشند. این امر ممکن نمی شود مگر اینکه بخواهند نان و برنج سبوس دار مصرف نمایند.

قیمت برنح قهوه ای برای لاغری

وقتی شخصی این موضوع را می فهمد بلافاضله با تلفن همراه خود در اینترنت به دنیال سایتی می گردد ک قیمت برنج قهوه ای را اطلاع رسانی کرده باشد. اینگونه سنجش میکند که لاغر شدن و عوض کردن نوع برنج مصرفی چه میزان برای او هزینه تراشی می کند.
متاسفانه اکثر عرضه کنندگان برنج قهوه ای از کمیاب بودن این محصول سوء استفاده می نمایند و آن را با قیمت های بسیار بالا و نجومی عرضه می کنند. این موضوع برای تپل های دوست داشتی ناراحت کننده است.

قیمت برنج قهوه ای برای لاغری

ما یک مجموعه تولید کننده هستیم. تولید برنج قهوه ای هزینه چندان متفاوتی با تولید برنج سفید برای ما ندارد. در نتیجه برنج سبوس دار را برای افرادی که قصد لاغری دارند با قیمتی نزدیک به همان برنج سفید تهیه نموده و عرضه می کنیم.
اینگونه همه آن هایی که می خواهند برنج قهوه ای را برای لاغر شدن مصرف کنند بدون دغدغه و بدون اضافه شدن مخارج زندگی می توانند این کار را انجام دهند.

قیمت برنح قهوه ای برای لاغری

قیمت برنج قهوه ای هاشمی

قیمت برنج هاشمی مناسب است و این رقم بسیار در میان مردم به با کیفیت بودن مشهور و معروف است و تقریبا همه ی مصرف کنندگان برنج ایرانی این رقم را به خوبی می شناسند. و از آن با مشخصه های مثبت یاد می کنند
به همین دلیل هنگامی که صحبت از خرید برنج سبوس دار نیز می شود همه ی خریداران ابتدا به سراغ این می روند که ببینند می شود برنج قهوه ای هاشمی را نیز تهیه کرد یا خیر.

قیمت برنج قهوه ای

ما در کنار تولید برنج سفید رقم هاشمی نوع قهوه ای این محصول را نیز تولید و روانه بازار می کنیم تا مردمی که خواهان آن هستند بتوانند به سادگی به بهترین کیفیت این محصول دسترسی داشته باشند.
همچنین ما به خریداران خود این تضمین را می دهیم که تک تک دانه های برنج قهوه ای که از ما خرید می نمایند از برنج هاشمی است و با بهترین سلیقه ممکن تولید شده است.

قیمت برنج قهوه ای هاشمی

بهترین برنج قهوه ای

جالب است بدانید برنج سبوس داری که از رقم هاشمی تهیه شود بهترین نوع این محصول است. زیرا به دلیل تناسب بسیار عالی که میان قد و قطر برنج هاشمی برقرار است پخت بسیار مطلوبی از آن حاصل می شود.
ولی برنج قهوه ای ارقام دیگر همگی دارای مشکلاتی هستند مثلا برنج قهوه ای فجر مزه اش مثل هاشمی نیست. همچنین برنج قهوه ای ندا و شیرودی بسیار خشک هستند. برنج قهوه ای طارم به دلیل داشتن قطر بیشتر به نسبت هاشمی کمی شفته می شود.

قیمت برنج قهوه ای هاشمی

قیمت برنج قهوه ای فله ای

معمولا قیمت برنج قهوه ای فله ای به سه عامل بستگی دارد. یکی از عوامل نوع برنج است. برنج قهوه ای هاشمی یا طارم قیمت بالا تری دارند. برنج قهوه ای تولید شده از ارقام پرمحصول به دلیل کیفیت پایین ترشان ارزان تر است.
اکثر شرکت هایی که برنج قهوه ای را با مارک و بسته بندی عرضه می کنند ارقام پرمحصول را به فروش می رسانند تا سود بیشتری نسیب شان شود. در نتیجه برنج قهوه ای غیر فله ای یا بیخودی گران است و یا بی کیفیت.

قیمت برنج قهوه ای

قیمت برنج قهوه ای فله ای در شهر های مختلف ایران متفاوت است. هرچه از شهر های شمالی دور شویم و به سمت جنوب کشور برویم برنج قهوه ای در بازار کمیاب تر می شود.
فروشگاه هایی که برنج قهوه ای بسته بندی شده دارند قیمت های بسیار بالایی به مشتریان ارائه می دهند. این موضوع سبب شده مشتریان در خرید برنج قهوه ای با مشکل رو به رو شوند. فلذا برای رفع این مشکل سراغ خرید اینترنتی برنج قهوه ای بروند.
قیمت برنج قهوه ای

برنج قهوه ای را از کجا بخریم

عطاری و برنج فروشی باید برنج قهوه ای داشته باشند. فروشگاه های زنجیره ای هم معمولا برنج سبوس دار عرضه می کنند. پس می توانید خریدتان را از آن ها انجام دهید.
اگر برنج قهوه ای مرغوب در این چند جا پیدا نکردید و یا قیمت شان مناسب نبود می توانید با ما ارتباط بگیرید و خریدتان را از طریق خودمان انجام دهید.

قیمت خرید برنج قهوه ای ارگانیک

قیمت خرید برنج قهوه ای ارگانیک

خرید برنج قهوه ای ارگانیک در ایران ممکن نیست. اینکه چرا ممکن نیست جوابیتری مفصل دارد. اما بدانید برنج قهوه ای ارگانیک وقتی روی بسته ای درج شده است صرفا برای عرضه با قیمت بالاست.
البته اگر منظور از ارگانیک بودن سالم ترین گزینه ممکن است برنج قهوه ای هاشمی سالم ترین است. در ایران ارگانیک تر و سالم تر از هاشمی هیچ نوع برنج قهوه ای تولید نمی شود.

خرید برنج قهوه ای

برنج قهوه ای اصل

برنج قهوه ای اصل یعنی ایرانی باشد. خارجی نباشد و واقعا سبوس دار باشد. معطر و خوشپخت باشد و از برنج با کیفیت تولید شده باشد. در واقع برنج قهوه ای اصل همان برنج قهوه ای هاشمی است.

خرید اینترنتی برنج قهوه ای

با خرید برنج قهوه ای از مجموعه برنج دانه سالار لذت مصرف برنج سبوس دار تولید شده از رقم هاشمی که خالص و پاک شده است را تجربه نمایید. این تجربه برای شما با مناسب ترین قیمت رخ خواهد داد.

قیمت برنج قهوه ای

برنج قهوه ای چیست

اگر نمی دانید برنج قهو ای چیست حتما کلیپ زیر را ببینید تا متوجه شوید.

همانطور که در این فیلم به صورت کاملا قابل فهم و ساده به شما توضیح دادیم وقتی خوشه های برنج از شالیزار برداشت می شوند یک فرآوری اولیه روی آن ها صورت می گیرد.
در این فرآوری اولیه که کمباین زدن نام دارد ساقه ها و علوفه ها را جداسازی نموده و دانه های شالی که همان برنج با سبوس و پوست است به صورت جداگانه راهی کارخانه شالیکوبی می شوند.

قیمت برنج قهوه ای

حال برای تبدیل شدن شالی به برنج نیاز است که پوست دانه های شالی کنده شود. زمانی که پوست ها کنار بروند دانه هایی با رنگ قهوه ای به جای می مانند. این دانه ها همان برنج قهوه ای یا برنج سبوس دار هستند.
حال اگر این دانه ها وارد پولیشر یا سفید کن شوند برنج سفید حاصل می شود. پس برنج قهوه ای یک محصول جدید الخلقه نیست. در واقع همه این برنج های سفیدی که در بازار می بینید ابتدا قهوه ای هستند.

قیمت برنج قهوه ای

برنج قهوه ای سبوسدار رژیمی

در واقع برنج قهوه ای همان برنج سفیدی است که سبوسش گرفته نشده باشد. به عبارتی اگر پس از کندن پوست شالی دانه برنج را پولیش نکنند برنج حاصله برنج قهوه ای خواهد بود.
برنج قهوه ای برای رژیم های لاغری و دیابتی استفاده می شود. فلذا به برنج رژیمی و برنج دیابتی نیز مشهور شده است. تمامی این اسامی در واقع یک محصول هستند.

برنج قهوه ای

دیگر عامل موثر در قیمت برنج قهوه ای نوع بسته بندی آن است. معمولا بسته بندی های کوچک مثل نیم کیلویی، 900 گرمی، یک کیلویی و امثال این ها قیمت بسیار بالایی دارند که ناشی از هزینه بردار بودن عملیات بسته بندی آن ها است.
ولی در نقطه مقابل برنج قهوه ای هایی که به صورت فله ای و در گونی های 5 یا 10 کیلویی عرضه می شوند قیمت پایین تری دارند. البته هر کدام از این بسته بندی ها مشتریان خاص خود را در بازار دارند.

قیمت برنج قهوه ای

موضوع سوم که در قیمت برنج قهوه ای نقش دارد تمیزی آن است. باید دید برنج قهوه ای مورد نظر پاک شده است یا خیر. در این مورد در فیلم زیر به صورت کامل توضیحاتی ارائه کرده ایم.
این توضیحات به شما کمک می کند که تمیزی برنج قهوه ای را کاملا حرفه ای بررسی نمایید. همچنین بدانید که دانه پوست دار و دانه سبز و قرمز نباید در برنج قهوه ای وجود داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی برنج قهوه ای

شما از طریق دانه سالار می توانید به ساده ترین روش ممکن برنج قهو ای را درب منزل تان تحویل بگیرید. مزایای خرید اینترنتی برنج قهوه ای از دانه سالار عبارتند از:

  • 7 روز تضمین بازگشت برنج
  • ارائه برنج قهوه ای خالص هاشمی
  • فروش مستقیم با قیمت بسیار عالی
  • ارائه برنج قهوه ای پاک شده
  • فروش برنج قهوه ای تازه و امساله

خرید برنج قهوه ای

بهترین مارک برنج قهوه ای

برای دستیابی به جواب این سوال جالب پیشنهاد می کنیم حتما فیلم زیر را ببینید.

خرید برنج قهوه ای در رشت

با توجه به اینکه ما فقط یک سایت اینترنتی نیستیم و مجموعه ای با حضور فیزیکی بوده و در رشت مستقر هستیم شما عزیزان اگر فروشگاه یا عطاری دارید و می خواهید خرید عمده برنج قهوه ای را از رشت انجام دهید می توانید از مجموعه ما دیدن فرمایید.
ما با بهره گیری از سال ها تجربه در امر تولید برنج و با استفاده از دستگاه های مدرن سورتینگ و بسته بندی بهترین برنج قهوه ای تولید شده در کشور را به شما ارائه می دهیم.

خرید برنج قهوه ای

خرید برنج قهوه ای در تهران

شاید همه فکر کنند مد فقط در پوشاک از تهران شروع می شود. اما جالب است بدانید در رژیم غذایی نیز مد ها از تهران شروع می شود. از این رو تهرانی ها بیشتر از مردم سایر شهر ها به دنبال خرید برنج قهوه ای هستند.
همچنین در ابتدای باب شدن مصرف برنج قهوه ای این پایتخت نشین ها بودند که تمایل زیادی به خرید آن داشتند. در اوایل بیشترین مشتریان برنج سبوس دار را بانوان و ورزشکاران رشته بدنسازی تشکیل می دادند.

خرید برنج قهوه ای

اما رفته رفته و بر اساس مطالعات و بررسی های که روی مصرف کنندگان این نوع برنج صورت گرفت پزشکان به این نتیجه رسیدند که مصرف برنج قهوه ای از رشد دیابت در فرد مبتلا به این بیماری پیشگیری می کند.
همچنین افرادی که برنج سبوسدار مصرف می کنند ریزش مو ندارند و از پوست شاداب تر و لطیف تری بهره می برند تا جایی که این خواص درمانی برنج قهوه ای را با نام هایی مثل برنج دیابتی و یا برنج رژیمی در میان مردم شهره کرد.

خرید برنج قهوه ای

با این اوصاف و پس از گذشت مدت بسیاری از باب شدن مصرف برنج قهوه ای هنوز این محصول برای مردم تهران به راحتی قابل دسترس نیست و فروشگاه هایی که این برنج را عرضه می کنند با قیمت بالایی آن را به دست مصرف کننده می رسانند.
از این رو با توجه به اینکه ما در مجموعه برنج دانه سالار تعامل مثبتی با تیم های حمل و نقل و کالارسانی در کشور داریم برنج قهوه ای را با ارسال سریع به خریدارانش در تهران می رسانیم و قیمت مرقوم به صرفه ای را برای مشتریان این محصول رقم می زنیم.

فروش برنج قهوه ای

فروش برنج قهوه ای در قم

فروش برنج قهوه ای در قم در حال حاضر بیشتر از سایر شهر ها است. قمی ها به نسبت جمعیت شان بیشتر از سایر شهر ها و استان ها متقاضی خرید برنج قهوه ای هستند.
اصلی ترین دلیلی که سبب شده از فروش برنج قهوه ای در قم استقبال شود این است که عموما مردم این استان طیف مذهبی هستند و از توصیه های دینی برای مصرف غذاهای سلامت پیروی می کنند و طب اسلامی در قم به شدت رواج دارد.

خرید برنج قهوه ای

یک حدیث از پیامبر اسلام وجود دارد با این مضمون که ایشان سه چیز را سلطان غذاها می دانند که به گوشت، شیر و برنج اشاره می شود. در واقع برنجی که در این حدیث به آن اشاره شده است برنج سبوس دار است.
همین موضوع سبب شده حکیمان طب اسلامی برنج سبوس دار را به مراجعه کنندگان خود توصیه نمایند. همانطور که گفتیم گرایش به طب اسلامی در قم بیشتر از سایر شهر هاست. در نتیجه برنج قهوه ای در آنجا مشتریان زیادی دارد.

خرید برنج قهوه ای

معمولا فروش برنج قهوه ای توسط برنج فروشی ها و عطاری ها صورت می گیرد و فروشگاه هایی که مواد غذایی سلامت عرضه می کنند نیز این محصول را برای فروش دارند و در کنار همه این ها فروشگاه های زنجیره ای هم برنج قهوه ای عرضه می کنند.
اما تمامی این عرضه کنندگان از تخصص کافی بهره مند نیستند و اطلاع ندارند که برنج سبوس دار را از چه رقمی تهیه کرده اند و یا درصد لایه سبوس آن چقدر حفظ شده است و اکثر این فروشندگان تجربه و تخصص کافی برای عرضه بهترین گزینه به مشتری را ندارند.

خرید برنج قهوه ای

خرید برنج قهوه ای در اهواز

خرید برنج قهوه ای در اهواز به دلیل اینکه این شهر از شمال فاصله زیادی دارد برای مردم کمی دشوار است و در معدود فروشگاه هایی که برنج قهوه ای به اهوازی ها عرضه می شود محصول مورد عرضه یا از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و یا قیمت آن بسیار زیاد است.
در نتیجه مشتریان برنج قهوه ای که در اهواز و سایر شهر های استان خوزستان سکونت دارند به خرید اینترنتی روی می آورند. همه ی مشتریانی که از استان خوزستان برای خرید برنج قهوه ای با ما ارتباط می گیرند دوست دارند نوع مرغوب و با کیفیت این برنج را تهیه نمایند.

خرید برنج قهوه ای

اهوازی ها دوست دارند در کنار قیمت مناسب برنج به سهولت به دست شان برسد و هزینه حمل مناسبی نیز داشته باشد. حال با توجه به اینکه برنج قهوه ای تولید شده در مجموعه ما از رقم هاشمی است نیاز های کیفی متقاضی را به سادگی پاسخ می دهد.
از آن جایی که ما به روش های ارسال ارزان و راحت مسلط هستیم به سادگی و به صورت ارسال سریع برنج قهوه ای را به اهواز و حتی بنادر دور دست استان خوزستان همچون ماهشهر و هندیجان نیز ارسال می کنیم.

قیمت برنج قهوه ای

قیمت برنج قهوه ای طارم

به طور کلی برنج طارم قطور تر از برنج هاشمی است و استخوانی نیست به همین دلیل برنج قهوه ای طارم نمی تواند به اندازه برنج سبوس دار تولید شده از رقم هاشمی کیفیت داشته باشد.
در نتیجه قیمت آن ارزان تر است و معمولا تولید کنندگانی که برنج سبوس دار با کیفیت تولید می کنند برای این کار از رقم طارم استفاده نمی کنند زیرا پختن آن برای مصرف کننده سخت است و احتمال شفته شدنش خیلی بالا می رود.

قیمت برنج قهوه ای

از طرفی چون ظاهر دانه های برنج طارم یکدست و زیبا نیست در نظر مشتری جلوه بدی دارد و این موضوع باعث می شود مشتری انتظار داشته باشد قیمت آن پایین باشد.
چون هزینه تولید برنج سبوس دار از رقم طارم بالا است رابطه ی مطلوبی بین قیمت و کیفیت آن وجود ندارد که این موضوع سبب شده در بازار خیلی از این محصول استقبال نشود و بیشتر کسانی که رژیم دارند برنج قهوه ای هاشمی مصرف کنند.

قیمت برنج قهوه ای

برنج قهوه ای کیلو چنده

به زبان ساده سرچ کردن یکی از عادت های ایرانی ها است و کسانی که برای اولین بار با برنج قهوه ای آشنا می شوند از این قاعده خارج نیستند و در اولین اقدام خود در اینترنت به دنبال این هستند که قیمت برنج قهوه ای را بدانند.
این افراد در جست و جو های خود با عبارات همسان دیگری مثل برنج سبوس دار یا برنج دیابتی و رژیمی نیز برخورد می کنند و در نگاه اول شاید فکر کنند این ها با هم فرق دارند.

قیمت برنج قهوه ای

نرخ برنج قهوه ای در جدول برایتان قرار گرفته است و کافیست بدانید رژیمی، دیابتی و سبوس دار همگی القاب همان برنج قهوه ای هستند که هریک با توجه به دلیلی اینگونه مشهور شده اند.
مثلا چون برنج قهوه ای برای پیشگیری از رشد دیابت مفید است به آن برنج دیابتی هم می گویند و چون کسانی که رژیم لاغری دارند از این برنج مصرف می کنند برخی آن را با اسم برنج رژیمی می شناسند.

قیمت برنج قهوه ای
از طرفی چون برنج قهوه ای همان برنج سفیدی است که لایه سبوسش حفظ شده است عده ای هم به آن برنج سبوس دار می گویند.

خرید برنج قهوه ای

خرید برنج قهوه ای در کرج

برای خرید برنج قهوه ای در کرج می توانید سراغ برنج فروشی ها یا فروشگاه های زنجیره ای بروید. اما اگر در این مکان ها برنج قهوه ای با کیفیت پیدا نکردید می توانیم برایتان از کارخانه ارسال کنیم.

خرید برنج قهوه ای

خرید برنج قهوه ای هاشمی

خرید برنج قهوه ای هاشمی به صورت مطمئن فقط از کارخانه ممکن است. در نتیجه اگر خواستید برنج قهوه ای هاشمی اصل و خالص تهیه کنید کافیست به ما سفارش دهید.

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • دلیل اصلی گران بودن برنج قهوه ای نسبت به سفید برمی‌گردد به خصلت تجار و کاسبان باخدای ما. یعنی چون عمده مصرف این نوع برنج افراد دیابتی و یا آنانکه بیماری خاصی دارند می‌باشند و باید این نوع برنج مصرف کنند و چون این بخش از جامعه محتاج این نوع برنج هستند و با هر قیمتی سعی در خرید آن با توجه به وسع خود هستند لذا تجار با خدای ما هم چون فقط طالب زیاد هست و بی چون چرا مجبور به خرید این نوع برنج هستند آنرا از سایر برنج های مشابه گران‌تر می فروشند تا سود بیشتر کسب کنند!!؟. کاسب حبیب خدا مربوط به زمان شاه بود؟؟.

    پاسخ
    • سلام
      کاری به نظر توام با طعنه شما نداریم.
      در مجموعه ی ما از روز اول قیمت برنج سفید و قهوه ای یکی بوده و هست.

      پاسخ
  • برنج شماعالیه قیمت هم مناسب خداخیرتونبده

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید