قیمت برنج ندا را می توانید در جدول ببینید. در جدول زیر قیمت برنج ندا ممتاز که به برنج طارم ندا و یا برنج ندا ایرانی معروف است درج شده است.

ندا گیلان ممتازناموجود

قیمت برنج ندا امروز

همانطور که در جدول مشاهده می نمایید برنج ندا از تمامی ارقام برنج دانه سالم ارزان تر است و حتی در برخی موارد و شرایط پیش می آید که قیمت برنج هاشمی دانه شکسته و نیم دانه از برنج دانه سالم ندا بیشتر باشد.
این نشان دهنده ارزش پایین رقم ندا است و در سال هایی که محصول فراوان باشد برنج ندا ایرانی از برنج های پاکستانی نیز پایین تر می آید و کمتر کسی سراغ خرید این برنج می رود.

قیمت برنج ندا

معمولا از اواخر مرداد و اوایل شهریور برنج ندا در مازندران برداشت می شود و قیمت آن نیز مشخص می گردد اما در مهر ماه که برنج ندا گرگان برداشت می شود مزنه این برنج در بازار زمین می خورد.
ذر این زمان قیمت برنج ندا به پایین ترین حد خود می رسد به طوری که از برخی برنج های خارجی نیز ارزان تر می شود و کسی جز تجاری که قصد تخلیط و تقلب دارند سراغ خریدن این برنج نمی رود.

قیمت برنج ندا

قیمت برنج ندا ممتاز

برنج ندا ممتاز از تمام ارقام برنج ندا گرانتر است و منظور از برنج ندا ممتاز این است که شالی برنج ندا گرگان توسط کارخانه داران گیلانی در این استان تبدیل به برنج شود.
برنج ندا ممتاز بیشترین شباهت به برنج هاشمی را دارد به همین دلیل اکثر تجار این برنج را به نام هاشمی می فروشند اما اگر شما قصد خرید برنج ندا ممتاز را دارید می توانید این برنج را از ما تهیه کنید.

قیمت برنج ندا

قیمت برنج طارم ندا

قیمت برنج طارم ندا در جدول به صورت رنج نوشته شده است و لازم است بدانید کف این رنج قیمت مربوط به نمونه هایی از برنج ندا است که 80 کیلویی هستند و سورت و بوجار نشده اند. (پاک شده نیستند و شکسته گیری نشده اند.)
سقف این رنج قیمت نیز مربوط به نمونه بارهایی است که کاملا سورت شده و الک شده هستند. (لوکس پاک شده اند و خوب شکسته گیری شده اند.) و همچنین به صورت گونی 10 کیلویی بسته بندی شده اند و پخت عالی دارند.

قیمت برنج ندا

در ضمن نمونه هایی از برنج ندا با قیمت های دیگر بین این رنج نیز وجود دارد که پس از اینکه برای ما مشخص کنید که بسته بندی و کیفیت سورت، بوجار و پخت مد نظر شما در چه حد است می توانیم قیمت آن را به شما ارائه دهیم.

کیفیت برنج ندا

برنج ندا که در دو استان شمالی مازندران و گلستان کشت می شود ضعیف ترین و بی کیفیت ترین برنج ایرانی است و فقط به دلیل اینکه خوب محصول می دهد و قیمتش بسیار ارزان است در بازار مشتریانی برای خود دارد که هر یک با هدف مشخصی این برنج را خریداری می کنند و اغلب برنج ندا را برای مخلوط کردن با سایر برنج ها تهیه می نمایند و برخی نیز شالی این برنج را برای تولید برنج دودی خریداری می کنند.

برنج ندا دانه هایی قطور دارد و پخت آن نیز بسیار ضعیف است به نحوی که وقتی پخته شود به محض سرد شدن سفت می شود و کلا بی مزه و بدون عطر است و در کنار تمام این خصوصیات بد هضم هم است و به طور کلی فقط شکم را پر می کند و اصلا روی کیفیت آن نمی توان حساب کرد و صرفا برای مواردی که ارزان قیمت در آمدن کار مهم است می توان این رقم را در نظر گرفت.

همچنین برنج دودی که از رقم ایرانی ندا تهیه می شود ارزان ترین برنج دودی است که معمولا در شهر تبریز و در رستوران ها و غذاخوری هایی که به دنبال تهیه یک برنج ارزان قیمت هستند استفاده می شود و برخی از تجار این برنج را برای فروش به محدود مشتریان شهر هایی مثل تهران، مشهد و بروجرد نیز خریداری می نمایند و اکثر شرکت های برند و بسته بندی نیز برای ارزان در آمدن محصول برنج دودی مورد عرضه خود رقم ندا را تهیه می کنند.

گفتنی است که بیشترین عملکرد در هکتار یا همان بیشترین محصول دهی در هکتار در بین ارقام برنج ایرانی متعلق به برنج ندا است و این زیاد محصول دادن سبب شده ارزان قیمت بودنش کشاورزان را خیلی اذیت نکند و کاشت و فروش آن نیز برای کشاورز مرقوم به صرفه باشد اما به شرطی که خریدار برای این برنج وجود داشته باشد و کشاورز بتواند محصول تولیدی خود را به پول تبدیل نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید